رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت از پروژه بیمارستان مرکز طبی کودکان 2 بازدید کرد

دکتر یوسفی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه مرکز طبی کودکان 2، برای تامین و تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی این پروژه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی دانشگاه، عصر چهارشنبه اول مرداد 99، دکتر مهدی یوسفی رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، مهندس محمد فیاض شهردار منطقه 18، دکتر محمود بیگلر معاون توسعه، آزاده چترروز مدیر امور مالی، مهندس شهریار ارسیلو مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه و مطهری خیر عرصه سلامت به منظور تامین و تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی، از این پروژه بازدید کردند.

در ابتدا معاون توسعه دانشگاه، توضیحاتی از روند شروع پروژه تا به امروز و چگونگی ایجاد خط مترو در این بیمارستان توضیحاتی ارائه داد وگفت: طی برنامه ریزی های انجام شده برای ایجاد پردیس سلامت دانشگاه در منطقه 18 با در نظر گرفتن یک بیمارستان 250 تختخوابی کودکان، یک بیمارستان 500 تختخوابی جنرال بزرگسالان، 3 باب دانشکده و پارک علم و فناوری در نظر گرفته شده است.
دکتر یوسفی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه، به منظور تامین و تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی این پروژه اعلام آمادگی کرد.
دکتر یوسفی در جریان این بازدید با ابراز رضایت مندی از این پروژه اظهار داشت: خوشحالیم که بیمارستانی در این منطقه محروم برای خدمت رسانی به مردم جامعه در عرصه بهداشت و درمان کشور احداث می شود و ما درانجام وظیفه خود در قبال این امر مهم هرآنچه در توان داریم، انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات در نقاط محروم از اهمیت دوچندانی برخوردار است و انتظار می رود اینگونه اقدامات در سایر مناطق نیز اجرایی شود.

دکتر یوسفی دانشگاه علوم پزشکی تهران را پدر معنوی دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواند و گفت: بدون شک تیم مدیریتی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران جزئی از بهترین تیم های مدیریتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور است.

 

محمد پسندیده
تهیه کننده:

محمد پسندیده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *