قدردانی رئیس انجمن داروسازان تهران از مدیر داروخانه بهارلو به عنوان داروساز بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر سید حمید خوئی، رئیس انجمن داروسازان تهران از دکتر فرناز حبیب بیگی، مدیر داروخانه بیمارستان بهارلو به عنوان داروساز منتخب بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در روز داروسازی تشکر کرد.

 به گزارش روابط عمومی  مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، به نقل از انجمن داروسازان تهران، دکتر سید حمید خویی در روز داروسازی از زحمات و فداکاری های دلسوزانه داروسازان، به خصوص داروسازان شاغل در داروخانه های بیمارستانی استان تهران که اقدامات خالصانه ای در راستای مبارزه با بیماری کرونا داشتند، قدردانی کرد و دکتر فرناز حبیب بیگی به عنوان داروساز منتخب بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مورد تقدیر این انجمن قرار گرفت.
دکتر حبیب بیگی یکی از داروسازان شاغل در مجموعه داروخانه های دانشگاه است که از سال ۷۸ کار خود را به عنوان داروساز عمومی در این مجموعه آغاز و از  سال ۹۱ نیز به عنوان مدیر داروخانه بیمارستان بهارلو مشغول خدمت است.
مجموعه کارکنان داروخانه و خدمات داروئی بیمارستان بهارلو، تحت سرپرستی مدیر شایسته خود، که به صفاتی چون خوش اخلاقی، مهربانی و شخصیت والا معروف است، با تلاش و همدلی فراوان، نماد زیبایی از کار گروهی را در مجموعه داروخانه ها و دانشگاه به نمایش گذارده اند.

نسیبه  نصیرپور
تهیه کننده:

نسیبه نصیرپور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *