مراسم یادبود دکتر سید حبیب اله دشتی به صورت مجازی درمجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

مراسم یادبود استاد فقید، دکتر سید حبیب اله دشتی چهارشنبه 27 آذرماه 99 به صورت مجازی در تالار شهید مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، به مناسبت درگذشت استاد فقید، دکتر سید حبیب اله دشتی استاد بخش پیوند کبد مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) مراسم یادبودی چهارشنبه 27 آذرماه 99 با حضور مجازی جمعی از اعضای هیئت‌رئیسه مجتمع، اعضای هیئت‌علمی، مسئولین مجتمع، خانواده زنده‌یاد دکتر دشتی، فراگیران و کارکنان به‌صورت نیمه‌حضوری و مجازی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تالار شهید مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم دکتر صادق نیت رئیس مجتمع به‌صورت مجازی در سخنانی ضمن تبریک به خانواده دکتر دشتی به خاطر تربیت چنین فرزندی و همچنین تسلیت به دلیل از دست دادن این استاد فقید به خانواده، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و همکاران وی گفت: چه سخت است تا شاهد از دست رفتن سرمایه‌های بی‌نظیر باشیم و چگونه می‌توان این فقدان را جبران کرد تا همچو اویی که در اوج کارایی و توانمندی، دلسوزی و پشتکار، دانش و تبحر و تجربه دوباره پرورش یابد و این بار را بر دوش گیرد.

دکتر صادق نیت افزود: دکتر دشتی فردی علمی، اخلاق مدار و مردم‌دار بود که حتی دکتر کریمی رئیس دانشگاه در جلسه هیئت‌رئیسه عنوان کردند که در مراسم تشییع دکتر دشتی یکی از کارکنان بیمارستان بدون اینکه متوجه حضور من باشد گفت دکتر دشتی مرد بزرگ و خوبی بودند و اینکه یک نیروی خدمه نسبت به اساتید مجتمع چنین مطلبی را بیان کند نشانه آن است که ایشان فردی مردم‌دار در مجتمع بوده است.

وی در پایان ضمن تسلیت مجدد به همکاران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و خانواده ایشان، از خداوند متعال برای خانواده ایشان آرزوی صبر و سلامتی کرد.

دکتر جعفریان رئیس بخش هپاتوبیلیاری و پیوند کبد مجتمع در ابتدای جلسه در خصوص منش دکتر دشتی به ایراد سخن پرداخت و گفت: دکتر حبیب‌الله دشتی، مردی خوش‌رو و عاطفی، مهربان، رفیقی باصفا و خوش‌مشرب و پزشکی نوع‌دوست و باوجدان بود.

سپس وی به خانواده آن مرحوم، تمام همکاران گروه پیوند کبد مجتمع، جامعه پیوند اعضای کشور و گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی تهران تسلیت گفت.

در ادامه دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سخنرانی کوتاه در وصف استاد فقید دکتر دشتی پرداخت.

در پایان مراسم نیز پدر زنده‌یاد دکتر دشتی، ضمن تسلیت به جامعه علمی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، از زحمات کادر درمان در طی دوران بستری ایشان و همچنین برگزاری مراسم یادبود استاد و همراهی رئیس مجتمع، رئیس بخش و اعضای هیئت‌علمی در کنار خانواده آن استاد فقید، قدردانی کرد.

توضیح اینکه دکتر حبیب اله دشتی پزشک بوشهری عضو تیم پیوند کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران و از فارغ‌التحصیلان برجسته دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل عوارض ناشی از سرطان خون پنج‌شنبه 13 آذرماه 99 دیده از جهان فروبست و به رحمت ایزدی پیوست.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

Amir Ali Sohrabpour

Amir Ali Sohrabpour

99/09/26 - 21:37

سلام. طبق اطلاعات بنده مرحوم دکتر دشتی اهل بوشهر بودند اما دوره پزشکی عمومی را در دانشگاه ع پ بندرعباس خوانده اند.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *