نشست مدیر تربیت بدنی با مربیان و سرپرستان کاروان ورزشی اعزامی دانشگاه علوم پزشکی تهران به المپیاد دانشجویان

در آستانه اعزام کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، نشست مدیر تربیت بدنی با مربیان و سرپرستان کاروان اعزامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، این نشست روز شنبه 19 مرداد 98 از ساعت 11:30 تا 13 در دفتر مدیریت تربیت بدنی برگزار شد و دکتر محمدحسین پورغریب مدیر تربیت بدنی دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضران، به بیان اهمیت حضور موثر و مقتدر کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در المپیاد کشوری از نظر فنی پرداخت.
وی همچنین بر لزوم توجه به موضوع اخلاق مداری در عرصه ورزش به موازات قابلیت های فنی از سوی ورزشکاران، مربیان و سرپرستان اعزامی به المپیاد کشوری، تأکید و اظهار امیدواری کرد کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی کشور بتواند در هر دو حوزه اخلاقی و فنی قابلیت های بالای خود را در این رقابت ها نشان دهد.
دکتر پورغریب خاطرنشان کرد: در ادامه تمرینات منظم با مربیان حرفه ای در هر رشته ورزشی، یک تیم مجرب پزشکی ورزشی در زمان اعزام به المپیاد ورزشی، با تیم های منتخب دانشگاه همراه خواهند بود.
در پایان، مربیان و سرپرستان هر تیم به بیان نقطه نظرات خود در خصوص آمادگی تیم های شرکت کننده و نیازهای آنها طی روزهای باقیمانده تا زمان اعزام و نیز در طول برگزاری این رقابت ها پرداختند.
توضیح اینکه، چهاردهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور، امسال طی دو مرحله در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۹ مرداد و همچنین ۳ تا ۱۰ شهریور 98 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار و کاروان ورزشی دانشگاه با حضور 5 تیم شامل دو و میدانی، تیراندازی، فوتسال، شنا و کاراته در مرحله نخست مسابقات شرکت خواهد کرد.
خبرنگار و عکاس: نیلوفر کلانتری

فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور