گرامیداشت روز حسابداری وبیمه و درآمد در مرکز قلب تهران

با حضور دکتر حمیدرضا پورحسینی رئیس مرکز قلب تهران این روز در واحدهای حسابداری و بیمه گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، پنجشنبه 13 آذر 99 در آستانه روز حسابدار و روز بیمه، رئیس مرکز قلب، مدیر مرکز و مدیر روابط عمومی از واحدهای امور مالی، حسابداری و بیمه دیدن و این روز را به کارکنان این واحدها تبریک گفتند.
دکتر حمیدرضا پورحسینی رئیس مرکز قلب تهران در جلسه ای که در واحد امور مالی با حضور مدیر امور مالی  فرشیده امین زاده و کارکنان واحد حسابداری تشکیل شده بود ضمن تبریک این روز اظهار داشت: واحد مالی و حسابداری در هر سازمان و نهادی از مهمترین بخشهای آن محسوب می شود و با توجه به دقت و نظم لازم که در این بخش از مرکز قلب حاکم است، واحد امور مالی را به یکی از واحدهای بسیار حساس  و با اهمیت تبدیل کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه روند رسیدگی اسناد و سامانه های نظارتی تا زمان پرداخت دارای فاصله زمانی خاصی است لازم است همه اسناد از نظر رسیدگی و بررسی های منطبق با قوانین، پیگیری شود و در زمان پرداخت همه اسناد از فیلترهای مختلف نظارتی داخلی و انطباق با قوانین مالی و حسابداری مورد تأیید قرار گرفته و در زمان پرداخت همه مقدمات فراهم شده باشد.
رئیس مرکز قلب ادامه داد: گرچه گسترش و فراگیری ویروس کرونا باعث کاهش منابع درآمدی مرکز قلب شده ولی یکی از اولویت ها و سیاستهای مالی در مرکز قلب پرداخت حقوق و دستمزد کاملا به موقع پرسنل است که این پرداخت ها حتی یک روز هم با لطف خداوند با تاخیر انجام نشده و حتی ممکن است تعجیل در پرداخت را هم تجربه کرده باشیم.
این استاد فوق تخصص قلب و عروق در پایان یکبار دیگر این روز را به همه کارکنان واحد امور مالی تبریک گفت و برای همه آنان آرزوی توفیق و سلامت کرد.
فرشیده امین زاده هم ضمن تشکر از حضور رئیس محترم مرکز قلب و همراهان در این واحد و یادآوری و توجه به همکاران در این مناسبت، روز حسابدار را به پرسنل زیر مجموعه تبریک وتهنیت گفت و ضمن معرفی تک تک پرسنل واحد امور مالی و برشمردن فعالیت هر شخص، نسبت به اهمیت و دقت نظر کار آنان مطالبی را عنوان کرد. وی در ادامه روند کار اسناد چه بصورت فیزیکی و سامانه ای از بدو ورود تا مرحله صدور چک و بایگانی و شرح وظایف پرسنل در این خصوص را برای حاضرین برشمرد.
دکتر علیرضا حاجی قاسمی هم با تبریک روز حسابدار از زحمات و فعالیت های پرسنل واحد حسابداری خصوصا با وجود ویروس کرونا که تعدادی از پرسنل این واحد را نیز درگیر کرده بود، تقدیر و تشکر کرد.
علی اکبر جلیلی معاون امور مالی مرکز نیز با تقدیر از حضور ریاست، مدیریت و همراهان برای گرامیداشت روز حسابدار برخی فعالیت های واحدهای نظارتی بر عملکرد امور مالی را برای حاضرین برشمرد.
در ادامه دکتر پورحسینی و همراهان با بازدید از واحد بیمه و درآمد که 13 آذر به همین مناسبت نامگذاری شده است با همکاران این واحد نیز دیدار و گفتگو کرد و روند گردش کار در این واحد مهم مرکز قلب را جویا شد.
وی با تبریک روز بیمه به همکاران این بخش و با توجه به اینکه تعداد 13 نفر از کارکنان این واحد درگیر ویروس کرونا شده بودند و بحمدالله سلامتی خود را بدست آوردند، جویای حال و سلامتی آنان شد.
امید رفیعی مسئول امور بیمه و قراردادها از ریاست محترم و همکارانی که برای تبریک این روز از واحد بیمه دیدار داشتند تقدیر و تشکر کرد.

کلمات کلیدی
سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *