لیست اخبار صفحه :227
دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی رسیدن به حداکثر جذابیت و هویت علمی و بصری است
دومین نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی معاونت ها

دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی رسیدن به حداکثر جذابیت و هویت علمی و بصری است

مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست توسعه وب‌سایت‌های انگلیسی و عربی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به نقش کلیدی وب‌سایت‌ها در ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه، بر ضرورت الگوبرداری از بهترین دانشگاه‌های جهان در طراحی و محتوای سایت‌ها تأکید کرد.

برگزاری پانزدهمین سری آزمون‌های جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری پانزدهمین سری آزمون‌های جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

پانزدهمین دوره آزمون‌های جامع توجیهی بدو خدمت، جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در دو نوبت صبح هم‌زمان با سراسر کشور در سالن‌های مرکز آزمون الکترونیک مرکز طبی کودکان برگزار شد.

زبان بدن، مهم‌ترین زبان در برقراری ارتباطات آدمی است
برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری«فن بیان و زبان بدن» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

زبان بدن، مهم‌ترین زبان در برقراری ارتباطات آدمی است

کارگاه آموزشی و حضوری «فن بیان و زبان بدن» در راستای (دانستن هنر زبان بدن و فن بیان و چگونگی کاربرد آن در محیط کاری و اداری و زندگی) به همت گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور جمع کثیری از همکاران خانواده بزرگ دانشگاه تشکیل شد.

برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست

برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست

کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش فرآورده های لایه بردار، ضد چروک و روشن کننده ها، در سالن آموزش معاونت آموزشی داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

چهارمین کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه مدیران، کارشناسان و اساتید مشاور دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سال 1403

چهارمین کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه مدیران، کارشناسان و اساتید مشاور دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سال 1403

مدیریت دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت چهارمین کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه مدیران، کارشناسان و اساتید مشاور دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را برگزار می کند.

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند
برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند

نخستین جلسه کارگاه آموزشی و حضوری مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت گروه آموزش ضمن خدمت مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه تشکیل شد.