اخبار بازدیدها

 

بازدید رئیس دانشگاه و رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پروژه مرکز طبی کودکان 2

دکتر کریمی: تجربه موفق دانشگاه در راه اندازی مرکز قلب و مهدی کلینیک در ساخت و راه اندازی بیمارستان های جدید تکرار می شود

دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه و مهندس محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران با هیئت همراه از پروژه مرکز طبی کودکان 2 بازدید و به‌منظور دسترسی این پروژه به ایستگاه مترو تبادل‌نظر کردند.

گاری عکس
در بازدید 9 تیر 99 از مرکز طبی کودکان 2؛ مهندس هاشمی از طبقات مختلف آن بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت پروژه و راه‌های دسترسی آن قرار گرفت.

مرکز طبی کودکان مسئول اداره مرکز طبی کودکان 2 است

درحاشیه این بازدید، رئیس دانشگاه با اشاره به بازدید مسئولان شهری از این پروژه گفت: مهندس هاشمی رئیس شورای شهر تهران امروز از این مرکز بازدید و پیگیری کردند که ایستگاه مترو تا نزدیک بیمارستان کشیده شود و اواخر ماه مبارک رمضان نیز  دکتر حناچی به اینجا آمدند و دستور دادند جاده‌ای که در کنار این بیمارستان است به کمک شهرداری آماده شود.


دکتر کریمی رئیس دانشگاه از مهندس مطهری و تمامی افرادی  که در این پروژه مشارکت دارند قدردانی کرد و گفت: مهندس مطهری جز خیرین بسیار پرانرژی و پرسرعت در کار هستند و من چنین روحیه‌ای را به ایشان تبریک می‌گویم. از روزهای اول که این پروژه آغاز شد و اینجا یک قطعه زمین بیابانی بود ایشان می‌خواستند کار را شروع کنند.
رئیس دانشگاه بابیان اینکه مهندس مطهری ساخت بیمارستان را تا اواخر امسال تکمیل و دانشگاه آن را تجهیز می‌کند افزود: مرکز طبی کودکان 2، با مرکز طبی کودکان که در کنار بیمارستان امام خمینی واقع‌شده؛ کاملاً ممزوج است. مدیریت و نحوه اداره آن و تأمین  هیئت‌علمی، امور آموزشی و پژوهشی و راهبردهای دیگر  آن برعهده مرکز طبی کودکان است و دانشگاه هم از این مجموعه حمایت می‌کند.

رئیس دانشگاه با اشاره به تجربه موفق دانشگاه در راه‌اندازی بیمارستان‌های جدید گفت: دانشگاه تجربه راه‌اندازی مرکز قلب، ساخت و راه‌اندازی مهدی کلینیک را دارد مطمئناً این پروژه هم در کنار پروژه‌های دیگر با لطف خدا و کمک دوستان و همکاری معاونت توسعه دکتر بیگلر و خانم چترروز و دکتر اعتمادیان و همه دوستان آماده خدمت‌رسانی به بیماران می‌شود.
وی بابیان اینکه در دانشگاه روحیه  تعامل و همکاری حاکم است افزود: من فکر می‌کنم ما همه وسیله هستیم تا کارها پیش برود و اگر مانع نشویم قطعاً ساخت‌وسازها و راه‌اندازی پروژه‌ها زودتر انجام می‌شود. در دانشگاه نیز روحیه کمک و همکاری حاکم است و تلاش می‌کنیم که مانعی در کارها ایجاد نشود. من از همه عوامل این پروژه تشکر می‌کنم. بازدیدهایی که از سوی مسئولان شهر تهران انجام می‌شود نیز برای دانشگاه خیر است. با برقراری ایستگاه مترو این دو مرکز طبی به هم متصل می‌شوند و این برای دانشگاه مبارک است.

حمایت شورای شهر تهران از راه‌اندازی خط مترو مرکز طبی کودکان2
رئیس شورای شهر تهران، در پاسخ به این پرسش که شورای شهر چه کمکی به پیشبرد این پروژه می‌کند؟ گفت: از زمانی که این پروژه آغازشده، شهرداری تهران و  شورای شهر نسبت به آن دید مثبتی دارند و سعی می‌کنند همه مشکلات پروژه ازلحاظ پروانه ساختمانی و بحث‌های خیابانی و راه‌های دسترسی به آن را پیگیری کنند.
وی با اشاره به امکان دسترسی این پردیس به خط مترو گفت: یکی از اولویت‌های مسئولان دانشگاه ایجاد راه‌های دسترسی به این بیمارستان است که خوشبختانه رسیدن خط سه مترو به منطقه 18 این امکان را فراهم می‌کند که یک ایستگاه مترو دیگری نزدیک این پردیس راه‌اندازی شود. در این راستا آقایان مناف هاشمی و امام با سرعت این بخش از خط مترو را که فقط یک و نیم کیلومتر تا مرکز طبی کودکان 2 فاصله دارد به مشاور می‌دهند تا طراحی آن آغاز شود.
مهندس هاشمی ابراز امیدواری کرد همزمان با راه‌اندازی مرکز طبی کودکان 2 خط مترو این مجموعه نیز راه‌اندازی شود و گفت: با راه‌اندازی این خط مردم می‌توانند بین بیمارستان‌های مرکز شهر و این بیمارستان باقیمت مناسب تردد کنند.
رئیس شورای شهر تهران، در پایان سخنان خود از نیکوکار این پروژه و مسئولان دانشگاه قدردانی کرد و گفت: از مهندس مطهری که با ساخت این بیمارستان درواقع برای آخرتشان سرمایه‌گذاری کردند و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران که با سرعت ساخت این پروژه را پیگیری می‌کنند تشکر می‌کنم.

مرکز طبی کودکان 2 اواخر امسال تکمیل می‌شود
مهندس مطهری، نیکوکار پروژه مرکز طبی کودکان 2 نیز درخصوص این بازدید گفت: روز مبارکی بود. در خدمت مهندس هاشمی و دکتر کریمی بودیم و هماهنگی‌های لازم برای دسترسی مترو به این پردیس انجام شد. با کوشش دانشگاه و لطف آقای حناچی و مهندس هاشمی و دیگر دوستان امیدواریم این ایستگاه سریع‌تر به بیمارستان برسد و همزمان با راه‌اندازی بیمارستان مردم بتوانند از این ایستگاه، بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به زمان تکمیل و تحویل این پروژه به دانشگاه گفت: تأمین تجهیزات بیمارستان در تعهد دانشگاه است و دکتر کریمی قول دادند امکانات موردنیاز آن را فراهم کنند که همزمان با تحویل این مرکز در حوالی فصل زمستان، بیماران نیز پذیرش شوند.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *