اخبار جلسات و نشست ها

 

 

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه چریته برلین

در حاشیه سیزدهمین مجمع جهانی سلامت در برلین تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه چریته برلین امضا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، آیین امضای تفاهم نامه روز دوشنبه سوم آبان 1400 با حضور مجازی دکتر حسین قناعتی سرپرست دانشگاه و پروفسور اکسل پرایس رئیس دانشگاه چریته که رئیس مجمع جهانی سلامت هم هست، برگزار شد.
در این مراسم محمد فرازنده، سفیر کشورمان در آلمان، دکتر امیرحسین تکیان، استاد دانشکده بهداشت و دبیر اتاق همکاری های پیمان هشت دانشگاه به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور داشتند.
در این تفاهم نامه بر امکان گسترش روابط دانشگاهی، تبادل استاد و‌دانشجو، انجام پژوهش و دوره های آموزشی مشترک و اقدامات خدمت رسانی در حوزه های گوناگون پیش بینی شده است.
توضیح اینکه دانشگاه و ‌مجتمع بیمارستانی چریته برلین، بزرگترین دانشکده پزشکی اروپا و بنیانگذار مجمع جهانی سلامت است که بیش از ۳۰۰ سال پیشینه دارد و از اعتبار علمی بالای جهانی برخوردار است.
با توجه به عضویت دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیمان گروه هشت و مجمع جهانی سلامت، همکاری های درازمدت دو مجموعه می تواند پیامدهای ارزشمندی برای دانشگاه به همراه داشته باشد.

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *