برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و بررسی مشکلات جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه بررسی مشکلات جانبازان آزادگان و خانواده شهدا با حضور دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، جلسه بررسی مشکلات جانبازان آزادگان و خانوادة شهدا با حضور دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران شنبه  10 تیر 1402در تالار حکیم سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که جمعی از ایثارگران واحدهای مختلف حضور داشتند پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و استماع بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت خدمت به ایثارگران جلسه پرسش‌وپاسخ آغاز شد.
ابتدا دکتر مقیمی ضمن عرض خیر مقدم گفت: قرار بود این جلسه با حضور اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شود که متأسفانه به علت جلسه فوری پیش‌آمده، نتوانست در جلسه حضور پیدا کند؛ ولی تلاش می‌شود مشکلات و سوالات مطرح شده جمع بندی و به ایشان منعکس شود.
سپس دکتر مهدی نوروزی رئیس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی، عضو کمیته پژوهشی دفتر امور ایثارگران و مشاور نخبگان ایثارگر بنیاد شهید گفت: قصد داریم با همفکری شما به تغییرات اساسی در بنیاد شهید کمک کنیم. مسائلی مانند اهمیت‌دادن به خانواده ایثارگران، استفاده از ظرفیت‌ها، تعامل با مدیران و مسئولان، همچنین بیان مطالبات دسته‌بندی شده می‌توانند حل مسائل را در بنیاد شهید تسهیل کنند.
سپس حاضرین جلسه سوالات و مشکلات خود را در زمینه های مختلف از جمله اداری، مالی، رفاهی و درمانی مطرح کردند و دکتر کشاورز، دکتر مقیمی و دکتر نوروزی پاسخ دادند.
در پایان جلسه دکتر کشاورز ضمن عذرخواهی از عدم حضور مدیرکل بنیاد شهید در جمع بندی کلی بیان کرد:

  • نامه ای تنظیم شود و ضمن اعتراض به عدم حضور مدیر کل بنیاد شهید مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه به بنیاد شهید منعکس شود.
  • گاهی قوانینی که برای ایثارگران تصویب شده اجرا نمی‌شود ما پیگیری می‌کنیم، دکتر مقیمی هم پیگیری می‌کند حالا اجرا بشود‌ یا نه، دست ما بسته است.
  • در مورد بیمه‌تکمیلی خیلی پیگیری کردیم؛ هم در بنیاد شهید و هم در دانشگاه، پیشنهاداتی ارائه شد باز هم تلاش می‌کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. در مورد مسکن هم پیگیر هستیم.
  • در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه زرینی رابط ایثارگران، مستندات آن را تهیه و به دفتر ایثارگران ارسال کند.
  • در مورد مشکلات اداری که دکتر دیرنده مطرح کرد، با توجه به احاطه ایشان به مسائل اداری موضوعات را جمع بندی و به دفتر ایثارگران ارسال شود تا دفتر ایثارگران پیگیری کند.
حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

عکاس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *