برگزاری جلسه کمیته درون بخشی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهری در شهرستان اسلامشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر همچون برنامه جوانی جمعیت که با تغییر رویکرد برنامه به اهداف اصلی رسیدیم برای پیشبرد اهداف کلی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهری هم بر تغییر رویکرد برنامه تمرکز کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه که سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ با حضور دکتر علیرضا عباسی، مدیر، دکتر عباس امیراحمدی، معاون و همه کارشناسان مسئول اداری و فنی با محوریت بررسی نقاط قوت و ضعف بازدید وزارت بهداشت از اجرای فاز ۱ برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهری در شهر چهاردانگه (یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲) برگزار شد.

 در ابتدا زهرا ربیعی، کارشناس مسئول واحد گسترش ضمن تأکید بر مطالعه شیوه‌نامه اجرایی برنامه از حاضرین در جلسه خواست تا شاخص‌های مورد انتظار خود از تیم‌های اجرایی در پایگاه‌های سلامت را به این واحد ارسال کنند. 

وی در ادامه در خصوص اطلاع رسانی‌های انجام‌شده در راستای برنامه و بلوک بندی‌های انجام‌شده، اطلاعات کاملی داد و در خصوص شیوه‌نامه برنامه به اهداف اصلی، کلان و اختصاصی و معیارهای اصلی برنامه و کمیته‌های آموزش، ارتباطات و مشارکت‌های اجتماعی، کمیته فناوری و انفورماتیک، کمیته پشتیبانی و نیروی انسانی، کمیته پایش و نظارت و کمیته نظام ارجاع اشاره کرد.
در ادامه جلسه بر پیگیری و به‌روزرسانی شاخص‌های تمام واحدهای فنی، تأمین تمان تجهیزات مورداجرای برنامه و تهیه سناریویی برای ارزیابی اجرایی برنامه در این منطقه شهری تأکید شد.

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *