• تاریخ انتشار : 1403/07/03 - 08:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری پنجمین جلسه کمیته تخصصی روانپزشکی سراج در بیمارستان روزبه

کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری پنجمین جلسه کمیته تخصصی روانپزشکی سراج خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز گفت: کمیته تخصصی روانپزشکی سراج با موضوع بررسی چالش‌ها و راهکارها در برنامه خدمات یکپارچه سلامت روانی و اجتماعی در بهداشت برگزار شد.
وی در ادامه افزود: هدف از این جلسه رسیدن به راه‌کارهای مشترک برای حل چالش‌های برنامه تخصصی سراج، توانمندسازی کارشناسان سلامت روان مراکز و بازآموزی دوره‌ها برای کارشناسان است.
مرتضوی در ادامه گفت: با توجه به تعداد بالای بیماران روانپزشکی در مناطق 10 و 17 و تنوع تشخیص، کارشناسان نیاز به آموزش تخصصی در برخی حوزه‌های روان‌درمانی دارند. همچنین اکثر مراکز بهداشت و کارکنان از خدمات ارائه‌شده در بیمارستان اطلاع ندارند، به همین منظور مقرر شد تا لیست خدمات ارائه‌شده در بیمارستان روزبه و مرکز بهداشت جنوب تهران در اختیار همه‌ی همکاران قرار گیرد.
در ادامه دکتر مریم طباطبایی، روانپزشک بیمارستان روزبه آمادگی خود را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی مداخله در بحران برای کارشناسان مراکز تخصصی اعلام کرد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های بازآموزی برای کارشناسان مراکز سراج از مهرماه 1403 در بیمارستان روزبه تائید شد.
در پایان مرتضوی بر اهمیت تشکیل این کمیته در بررسی و حل چالش‌های پیش رو در ارتقای خدمات بهداشت روانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تأکید کرد.
همچنین شرکت در سمینارهای آموزشی سه‌شنبه‌های بیمارستان روزبه برای عموم و همکاران آزاد است.


  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 278884
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر