تاکید دکتر مهدی ابراهیمی بر لزوم برگزاری برنامه های گوناگون ویژه هفته سلامت

در جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، برنامه های عملیاتی سال 1402 مدیریت های تربیت بدنی دانشگاه و روابط عمومی معاونت مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه شورای مدیران شنبه 9 اردیبهشت ماه از ساعت 12:30 تا 14:30 به منظور بررسی برنامه های عملیاتی سال جاری مدیریت ها و برنامه هفته سلامت برگزار شد.
در این جلسه پس از تلاوت آیات قرآن مجید، امین نصیری معاون تربیت بدنی برنامه های عملیاتی متنوع آن مجموعه را در قالب دانشجویان، کارکنان، اساتید و فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در بستر ادارات ورزشهای قهرمانی، همگانی، آموزش و ... ارائه داد.
سپس دکتر فاطمه خوشنوا مدیر امور سلامت دانشجویان، گزارشی از فعالیت های هفته سلامت که با محوریت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، طراحی شده بود، سخن گفت.
انتخاب اتاق های نمونه بهداشتی در خوابگاه های دانشجویی، برگزاری آیین کاشت گل و گیاه، دیوارنگاری با موضوع «هفته سلامت» ویژه دانشجویان با مشارکت شهرداری تهران، برگزاری برنامه های حرکات اصلاحی و آرامش ذهن، ارائه خدمات سلامت جسم و روان و ... از برنامه های متعدد مدیریت امور سلامت دانشجویان است.
در ادامه علی محمدی فیض آباد سرپرست روابط عمومی گزارشی از اخبار منتشر شده در 6 ماه سال 1401 به تفکیک مدیریت های معاونت ارائه داد و برنامه های عملیاتی سال جاری این واحد را تشریح کرد.
دکتر مهدی ابراهیمی ضمن قدردانی از برنامه های عملیاتی مدیریت ها، اظهار داشت: فعالیت های زیادی در سال جاری برای دانشگاهیان به خصوص در حوزه تربیت بدنی تدوین شده است که امیدوارم بتوانیم در خور نام دانشگاه به نحو مطلوب و شایسته ای خدمات فرهنگی، ورزشی و رفاهی به دانشجویان، کارکنان و اساتید ارائه دهیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی افزود: خدمات شایانی در سال گذشته در حوزه اداره رفاه و تعاون به دانشجویان انجام شده که روابط عمومی معاونت با تهیه خبر و مصاحبه تصویری با رییس اداره رفاه گوشه ای از آنها را به دانشجویان و دانشگاهیان بازتاب داد و در زمینه ورزش نیز توانستیم با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، برنامه های خوبی را برگزار کنیم که مسئولین وزارت متبوع نیز بسیار از همکاری و همراهی دانشگاه خرسند بودند.
در پایان به پاس زحمات رییس و کارکنان اداره رفاه و تعاون دانشجویان با اهدای لوح تقدیر از آنها قدردانی شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *