پایان پنجمین و ششمین دوره بازآموزی ارتقای دانش کاربردی شواهد محور ویژه مراکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه های علوم پزشکی کشور

به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پنجمین و ششمین دوره بازآموزی ارتقاء دانش کاربردی شواهد محور در بیمارستان روزبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در هر یک از این دوره های بازآموزی که شامل پنج کارگاه کاربردی تخصصی در حیطه هایی از جمله دخانیانت، اختلالات خواب، افزایش انگیزه، مشاوره قبل ازدواج، مشاوره تحصیلی و شغلی، تروما، درمان مبنی بر پذیرش و تعهد و ... بود در حدود 150 نفر شرکت و در مجموع 300 شرکت کننده از دانشگاه های علوم پزشکی کشور، آموزش دیدند.
این دوره توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه ریزی شده و در هر یک از مباحث تخصصی استادان برجسته کشور به عنوان مدرس در دوره حضور داشتند و اطلاعات به روز مشاوره ای، پیشگیری و درمان را به کارشناسان و مشاوران مراکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه ها آموزش دادند.
توضیح اینکه، پودمان پنجم و ششم که بازآموزی دانش و مهارت های تخصصی کارشناسان و مشاوران مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور  است در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 20 تا 22 و 27 تا 29 شهریورماه 1402 در بیمارستان روزبه برگزار و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران میزبان این رویداد بود.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *