کارگاه «روابط زوجین ویژه بانوان» در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

در راستای «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» و سلسله کارگاه‌های سلامت خانواده (کارگاه روابط زوجین) ویژه بانوان در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در راستای سلسله کارگاه‌های سلامت خانواده کارگاه حضوری تحت عنوان کارگاه «روابط زوجین» ویژه بانوان 23 مرداد ۱۴۰۲ در سالن G6 سازمان مرکزی توسط گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه برگزار شد.
مدرس این کارگاه دکتر راضیه معصومی عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران هدف از برگزاری این دوره را تأکید بر روابط زناشویی در سه محور ارتقای سطح دانش، اصلاح باورها و خطاهای شناختی و ارتقا مهارت‌های زندگی دانست و به تشریح ابعاد مختلف روابط زوجی و عوامل مؤثر بر آن زناشویی پرداخت.
در این کارگاه راهکارهایی جهت اصلاح و ارتقای سبک زندگی زوج‌ها نیز پیشنهاد و بر افزایش سواد سلامت جنسی برای جهت تقویت روابط و تعاملات زناشویی تأکید ویژه شد.
این کارگاه در دوره‌های حضوری سامانه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع‌رسانی  شده و برای تمامی کارکنان شرکت‌کننده دارای امتیاز آموزش ضمن خدمت است.
برای اطلاع از زمان برگزاری، ثبت‌نام و شرکت در سایر کارگاه‌های حضوری به سامانه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنید. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *