اردوی فرهنگی و زیارتی راهیان نور با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اردوی راهیان نور را با عنوان نسل پنجم، با شعار انعکاس آیینه ها و یادبود شهید علی هاشمی و شهید محمدجعفر حسینی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این اردوی فرهنگی و زیارتی باحضور دکتر محمدحسین صادقیان معاون فرهنگی و دانشجویی و مرتضی عبدالوند مشاور معاونت، در قالب دو اردوی مستقل ویژه برادران از روز پنجشنبه ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه و ویژه خواهران از روز دوشنبه 16 تا ۲۰ اسفندماه برگزار شد که در مجموع 220  دانشجوی ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در این اردو شرکت کردند.
از نکات ارزشمند این برنامه حضور خانواده شهید مدافع حرم سیدمحمدجعفر حسینی (ابوزینب) همراه کاروان خواهران بود.
ازجمله برنامه های فرهنگی در این اردو می توان به زیارت یادمان ها به ترتیب از شمال تا جنوب استان خوزستان اینگونه اشاره کرد: پادگان دوکوهه، یادمان فتح المبین، یادمان شهید باقری، یادمان شهدای هویزه و طلائیه، یادمان دشت ذوالفقاری (شهید شاهرخ ضرغام)، اروندکنار، یادمان شهدای غواص (علقمه)، شلمچه، پادگان شهید باکری و همچنین معراج شهدای اهواز که مقصد نهایی این برنامه بود.
توضیح اینکه، این اردوی زیارتی با مشارکت و علاقمندی خوب دانشجویان خارجی دانشگاه برگزار شد و تعداد 32 دانشجوی دختر و 40 دانشجوی پسر کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی تهران را همراهی و از مناطق جنگی جنوب ایران دیدن کردند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

بی نام ونشان

بی نام ونشان

01/01/16 - 12:03

زندگی ارزش بد بودن ندارد دنیای بزرگی است اما اخرش سهم هر انسانی یک قبر بیشتر نیست.....

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *