• تاریخ انتشار : 1401/05/22 - 12:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 607
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه از داروخانه های شبانه روزی و فوق تخصصی 13 آبان

معاون غذا و داروی دانشگاه، با حضور مجدد در داروخانه های 13 آبان، از نزدیک شرایط اجرای طرح دارویار را پیگیری کرد.

بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه (۱۳ آبان)، دکتر جلال غفارزاده معاون غذا و داروی دانشگاه، روز پنج شنبه 20 مرداد۱۴۰۱، با هدف آگاهی از شرایط اجرای طرح دارویار و چالش ها، در داروخانه های شبانه روزی و فوق تخصصی 13 آبان حاضر و با مدیران، تعدادی از هموطنان مراجعه کننده به این داروخانه ها و خبرنگار شبکه خبر به گفتگو پرداخت. 
دکتر محمد رضائی معاون اجرایی داروخانه های دانشکده داروسازی، دکتر امیر رامهرمزی و دکتر صیاد محمدی، مدیران داروخانه های فوق تخصصی و شبانه روزی 13 آبان و مهندس اردشیر خسرویانی مدیر واحد کامپیوتر مجموعه داروخانه های دانشگاه، معاون غذا و داروی دانشگاه را در این بازدید همراهی و توضیحات مورد نیاز را ارائه کردند. 
در ابتدا دکتر غفارزاده در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما، ضمن بیان توضیحاتی در خصوص تاریخچه و اجرای خوب طرح از زمان آغاز تا کنون، به ابعاد اجرایی، الزامات قانونی، مزایا و چالش های آن اشاره و سپس در خصوص راهکارها و برنامه ریزی های انجام شده به منظور حل هرچه سریعتر مشکلات با قیمانده فعلی در حوزه فناوری اطلاعات و تسریع ارائه خدمات به هموطنان توضیح داد. 
وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان مجموعه داروخانه های دانشگاه در کلیه سطوح شغلی در این طرح، با تاکید بر رسالت آموزشی، دانشگاهی و حساسیت این مجموعه به عنوان داروخانه های مرجع و استراتژیک سطح ملی کشور، بر لزوم ارتقا استانداردهای خدمات به عنوان مجموعه های آموزشی و الگو، تاکید کرد. 
در ادامه دکتر رضائی معاون اجرائی مجموعه داروخانه های شهری دانشگاه، اثرات اجرای این طرح را تا این تاریخ، بر کاهش نسبی کمبودهای دارویی، افزایش پوشش اقلام دارویی و درصد سهم سازمان های بیمه گر بدون افزایش مبلغ پرداختی سهم بیمار، توضیح و به سوالات تعدادی از مراجعان حاضر پاسخ داد. 
در داروخانه فوق تخصصی 13 آبان نیز، دکتر امیر رامهرمزی مدیر داروخانه سوالات خبرنگار صدا و سیما و مراجعان حاضر را  در خصوص اجرای طرح، الزامات قانونی و ابعاد مختلف آن از نظر عدم افزایش پرداخت سهم بیماران و ... پاسخ گفت.  
صرف زمان قابل توجه معاون محترم غذا و داروی دانشگاه و سایر مسئولان در صحن این دو داروخانه، موجب شد تعداد قابل توجهی از هموطنان فرصت طرح مستقیم مشکلات خود را در خصوص فرآیند تهیه داروها، کمبودهای دارویی موجود، سهمیه بندی، قطعی مقطعی سایت ها و ... پیدا کنند. 
توضیح این که روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه (13آبان) نیز در راستای پاسخگوئی بیشتر، در طول مدت بازدید تعداد قابل توجهی از گزارشات تصویری و شماره های تماس هموطنان را برای بررسی و پیگیری مشکلات عنوان شده، در قالب طرح پویش یک دقیقه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخذ کرد. 
درصورت تمایل برای آشنایی بیشتر با فعالیت های مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران(13 آبان)، می توانید به اینجا مراجعه فرمایید.
 
  • گروه خبری : داروخانه 13 آبان
  • کد خبر : 216401
نسیبه  نصیرپور
تهیه کننده:

نسیبه نصیرپور

تصاویر

بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520 بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از داروخانه های 13 آبان-طرح دارویار14010520

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *