بررسی فضای فیزیکی درمانگاه شبکیه بیمارستان فارابی در بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار

تیم مدیریتی ایمنی بیمارستان فارابی از درمانگاه های شبکیه، غربالگری رتینوپاتی نوزادان نارس (ROP) و آنژیوگرافی این مرکز بازدید کرد.

بررسی فضای فیزیکی درمانگاه شبکیه بیمارستان فارابی در بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار (Walkround) از درمانگاه‌های شبکیه، غربالگری رتینوپاتی نوزادان نارس (ROP) و آنژیوگرافی چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹ با حضور دکتر حمید ریاضی، معاون درمان، دکتر محمد سلیمانی، مسئول فنی، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این بیمارستان انجام شد.

در این بازدید که با هدف اصلی بهبود فضای فیزیکی این درمانگاه‌ها انجام شد، امکان افزایش فضای فیزیکی درمانگاه شبکیه برای جلوگیری از تجمع بیماران در شرایط همه گیری کووید-۱۹ مطرح  و برای ایجاد فضای اضافه و سالن انتظار برای بیماران و همراهان آنان تصمیم گیری شد. همچنین در بازدید از مرکز غربالگری رتینوپاتی نوزادان نارس در زمینه امکان نظارت متخصص بیهوشی بر نوزادان این درمانگاه بحث و گفت و گو شد.

حضور اپتومتریست در درمانگاه شبکیه، تغییر موقعیت تخت معاینه ایندایرکت در درمانگاه مشاوره شبکیه و وضعیت تهویه و تخت‌های اتاق معاینه درمانگاه  ROP  از موضوعات دیگری بود که مورد بررسی قرار گرفت و برای اصلاح این موارد پیشنهادهایی داده شد.

سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *