برنامه های دهه اول محرم در بیمارستان ضیائیان اعلام شد

بیمارستان ضیائیان همزمان با دهه اول محرم مانند سالهای گذشته با سیاه پوش کردن نمازخانه و محوطه بیمارستان به استقبال مراسم عزاداری امام حسین(ع) رفت.

به گزارش شورای فرهنگی بیمارستان ضیائیان، خادمین سیدالشهداءاین بیمارستان در ایام محرم چون سال های گذشته با سیاه پوش کردن بیمارستان به مناسبت برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) و یاران با وفایش برنامه هایی را برای دهه اول محرم تدارک دیده است.این برنامه ها  از اول محرم  روز دوشنبه 12 مهرماه سال 95  با حضور مسئولین، اساتید، کارکنان و مراجعین درنمازخانه بیمارستان ضیائیان آغاز شد.
در دهه اول محرم مراسم پر فیض زیارت عاشورا در تاریخ های پانزدهم، هفدهم، هیجدهم ، نوزدهم و بیست و دوم مهرماه سال جاری از ساعت7:30 تا 8:30 در محل نمازخانه بیمارستان ضیائیان برگزار می شود و  عزاداران امام حسین(ع)  می توانند نذورات خود را جهت توزیع در این مراسم معنوی به امور فرهنگی این بیمارستان تحویل نمایند.
برگزاری مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) همراه با نوحه خوانی و سینه زنی. برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پرپنجی، امام جماعت بیمارستان و چاپ و انتشار ویژه نامه ها،بورشورها و نشریات عاشورایی از جمله برنامه های دهه اول محرم این بیمارستان عنوان شد.

تهیه کننده: