• تاریخ انتشار : 1403/07/15 - 14:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

به همت واحد سلامت خانواده جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت ودرمان اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، با آغاز هفته جهانی سالمند جلسات آموزشی و غربالگری درکلیه واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت ودرمان اسلامشهر در راستای تکریم سالمندان انجام پذیرفت. قلی نژاد کارشناس برنامه سالمندان در این خصوص گفت : در این هفته ضمن برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس و اجرای نمایش سالمندی در مهد کودک ها، برنامه های مختلف آموزشی و غربالگری شامل آموزش های مباحث سالمندی، بیماری های زمینه ای سالمندان (دیابت وفشار خون)، خود مراقبتی در سالمندان، تکریم سالمند در خانواده و مشارکت آنها در اجتماع، پیشگیری از افسردگی در سالمندان و... برگزارشد. وی افزود: در این هفته انجام تست قند خون رایگان وکنترل فشار خون در سالمندان به منظور غربالگری در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت اسلامشهر انجام شد.

  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
  • کد خبر : 279922
محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسات آموزشی و غربالگری به مناسبت هفته سالمند در واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر