برگزاری جلسه تقسیم مدارس سال 1403-1404 در مراکز و پایگاه‌های مناطق 16،11 و 17

به گزارش کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران، از برگزاری جلسه تقسیم مدارس سال جاری در سالن جلسات ستاد خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر زهرا مختاری نیا، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: جلسه تقسیم مدارس، با توجه به اهمیت جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌ها در سال تحصیلی پیش رو با توصیه به مراقبان سلامت برای حساس سازی مدیران مدارس برگزار شد.
وی در ادامه افزود: در این جلسه در خصوص طغیان انواع بیماری‌ها ازجمله پدیکولوزیس، ضرورت آرشیو کردن برگه‌های زردرنگ ارزیابی و معاینات دانش آموزان گروه هدف برای شمارش در آبان سال جاری، استخراج اختلالات از برگه‌های ارزیابی و معاینات دانش‌آموزی برای شناسایی دانش آموزان نیازمند، مطالبی بیان شد.
همچنین کارشناسان واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران صورت‌جلسه‌های تقسیم مدارس هر یک از مسئولان مدارس مراکز و پایگاه‌های مناطق 11،16 و 17 را بررسی و پس از انجام اصلاحیه‌های موردنیاز، مدارس تحت پوشش هر یک از مراکز و پایگاه‌ها را مطابق نقشه، تقسیم‌بندی کردند.


 

 

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی