برگزاری جلسه هم‌اندیشی و بررسی شاخص‌های بهداشتی در مرکز خدمات جامع سلامت میثم

کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه هم‌اندیشی و بررسی شاخص‌های این واحد، خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مسعودی، کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر این مرکز گفت: جلسه هم‌اندیشی و بررسی شاخص‌های بهداشتی مرکز خدمات جامع سلامت میثم و پایگاه‌های تابعه، باهدف مداخله اثربخش و بررسی شاخص‌ها به‌منظور دستیابی به اهداف تعیین‌شده، برگزار شد.
وی در ادامه افزود: در این جلسه دکتر مهرزاد ناصری، معاون فنی معاونت بهداشت، دکتر جمشید معتمد، مدیر گروه واحد گسترش معاونت بهداشت دانشگاه، دکتر آزیتا کریمی مدیر گروه واحد غیر واگیر معاونت بهداشت، فرشته حق‌شناس کارشناس مسئول واحد گسترش مرکز بهداشت جنوب تهران و کارشناسان معاونت و ستادی در دفتر سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت میثم، حضور داشتند.
در ادامه دکتر کریمی، شاخص‌های بهداشتی مرکز خدمات جامع سلامت میثم و پایگاه‌های تابعه را موردبررسی قرارداد و در خصوص راهکارهای بهبود این شاخص‌ها گفتگو و تبادل‌نظر کرد.
همچنین دکتر ناصری و تیم همراه از واحدها بازدید کردند و بر آموزش مؤثر به گروهای هدف، تقویت مهارت آموزش در کارکنان تأکید شد.
در پایان، دکتر ناصری، دقت نظر در پیش برد شاخص‌ها به‌خصوص با تأکید بر بیماری‌های غیرواگیررا بسیار مهم دانست و بر پیگیری و بررسی چالش‌ها و مشکلات و راه‌کارهای کاهش آن تأکید کرد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر