برگزاری دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی کوچک کلید خورد

در اولین جلسه دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی کوچک، برگزاری این مسابقات که باعث دلگرمی کودکان و تأثیر در سلامت روان کودکان بیمار می باشد، مورد تایید قرار گرفت.

گالري عکس يک

گالري عکس دو
به گزارش روابط عمومی مرکز طبی کودکان، اولین جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری دومین مسابقات جام جهانی کوچک با حضور دکتر بدو رییس بیمارستان، دکتر رضائی معاون بین الملل دانشکده پزشکی، دکتر پارساپور مدیرروابط عمومی دانشگاه، دکتر خادم مدیر تربیت بدنی دانشگاه و نمایندگان سازمان های همکار و تیم اجرایی مسابقات در مرکز طبی کودکان 15 فروردین ماه برگزار شد.
در این جلسه دکتر رضایی ضمن ارائه توضیحات مختصری از برگزاری اولین مسابقه جام جهانی کوچک که همزمان با مسابقات جام جهانی 2014 برگزار شده بود به شرح کاملی از اقداماتی که بایستی انجام گیرد پرداخت. پس از ارائه نظرات مختلف مقرر شد این برنامه در تاریخ 5 اردیبهشت ماه سالجاری از ساعت 16 الی 18 درمرکزطبی کودکان همزمان با برنامه های هفته سلامت در کشور، کنگره نقص ایمنی، هفنه سلامت و هنر و نیز جشن سالگرد پنجاهمین سال تأسیس دانشکده بهداشت برگزار شود.
درادامه این جلسه دکتر بدو رئیس بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات دکتر رضائی و سایر همکاران فعال در این حوزه گفت: برگزاری این مسابقات باعث دلگرمی بچه ها می شود و تأثیربسزایی در سلامت روان کودکان بیمار خواهد داشت و همچنین فضای بیمارستان را تلطیف می نماید. توجه به محوریت این مرکز که مسلماً کودکان بیمار هستند از اولویت های بیمارستان است.
وی در ادامه پیشنهاداتی در زمینه برگزاری برنامه و زمانبندی مسابقه ارائه نمود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر رضایی در ادامه توضیحات اعلام کرد: روز سه شنبه 17 فروردین اولین سری تمرینات تیم بچه های مرکزطبی ساعت 15 در مرکزطبی انجام و تا روز مسابقه هر سه شنبه  تمرینات ادامه خواهد داشت.
دکتر رضائی همچنین به معرفی تیم های شرکت کننده در مسابقه پرداخت و افزود: در این مسابقه 5 تیم بازی خواهند کرد. تیم اول ترکیبی از کودکان بیمار مرکزطبی است. تیم دوم متشکل از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، تیم سوم ترکیبی از دانشمندان یک درصد از منتخبین سراسر جهان، تیم چهارم ترکیبی از فوتبالیست های پیشکسوت کشور و تیم پنجم نیز ترکیبی از هنرمندان می باشد.
سپس دکتر پارساپور با اشاره به اولین دوره برگزاری مسابقه فوتبال گفت: پربازدیدترین خبر در آن برهه زمانی برگزاری اولین دوره مسابقه جام جهانی کوچک، بوده است و بازتاب مثبت گسترده ای داشت و امیدوارم برگزاری دومین دوره این مسابقات نیز مورد استقبال قرار گیرد.
وی افزود: یکی از پیام های مهم این مسابقات تاکید نظام سلامت کشور بر ضرورت توجه به تعهدات حرفه ای پزشکان، همدلی با بیماران و تقویت حس نوعدوستی می باشد.
مدیر روابط عمومی در ادامه افزود: برگزاری این مسابقه در هفته سلامت که امسال با توجه خاص به بیماری دیابت است، از جمله برنامه های دانشگاه خواهد بود.
دکتر خادم نیز در ابتدای صحبت خود از برگزاری اولین دوره این مسابقات در سال 93 تشکر کرد و آن را مایه ایجاد روحیه مثبت در کودکان و همچنین سایر افراد در حوزه سلامت دانست.
وی افزود: به همین علت در اختتامیه مراسم آکادمی ورزش دانشگاه نیز برنامه تقدیر و تشکر از کودکان برنده در جام جهانی اول بعمل آمد و در رسانه نیز انعکاس گسترده ای پیدا کرد.
ناصری به نمایندگی از گروه پیش کسوتان جامعه فوتبال کشور بیان کرد: برگزاری اولین دوره مسابقات جام جهانی کوچک در جامعه فوتبال بازتاب خوبی داشته است.
 وی از سوی جامعه فوتبال نیز قول همکاری داد و ادامه داد جامعه فوتبال نیز با علاقه بیمارستان را در این امر انسانی همراهی خواهد نمود.
انتهای جلسه نیز اعضای جلسه به ارائه پیشنهاداتی پرداختند و در خصوص برنامه نظرهایی ارائه شد و وظایفی جهت اقدام به افراد محول گردید./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *