برگزاری دومین کارگاه آنلاین مرکز مشاوره دانشجویان با موضوع مقابله با استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا

مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه، دومین کارگاه آنلاین خود را با موضوع مقابله با استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا از طریق فضای اسکای روم برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، در دومین کارگاه از مجموعه کارگاه های روانشناختی باموضوع کرونا که روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 99 و از طریق اسکای روم برگزار شد، زهرا بیان کارشناس ارشد روانشناسی به تعریف استرس، گریزناپذیر بودن موقعیت های استرس آفرین و تفاوت آن با اضطراب پرداخت.
بیان در خصوص استرس مفید و موثر و استرس مخرب، به شکل گیری اختلالات مرتبط با استرس و بازگشت یا تشدید نشانه های بیماری در افرادی که دچار اختلالات اضطرابی مانند اختلال پانیک و اختلال وسواسی جبری، مطالبی را ارائه کرد.
وی همچنین، شیوه های کاهش استرس از جمله مدیریت منابع کسب اطلاعات، مدیریت هیجانات، مراقبت های روانشناختی و تغییر نگاه غیر واقع بینانه به کرونا را با در نظر گرفتن ویژگی انسانی تمایل به کنترل شرایط و عدم تحمل ابهام در شرایط استرس ساز شرح داد.
توضیح اینکه، مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان درمجموع 12 کارگاه روانشناختی با محوریت شیوع ویروس کرونا را تا 22 خرداد 99 برگزار و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88964004 تماس و یا
به کانال تلگرامی مرکز مشاوره به آدرس@consulting_center_tums   مراجعه کنند.
برای دریافت پوستر زمان بندی کارگاه های مرکز مشاوره، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *