برگزاری مراسم تکریم بازنشستگان و تقدیر از کارکنان اخلاق مدار بیمارستان فارابی

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از بازنشستگان و کارکنان اخلاق مدار بیمارستان فارابی تقدیر شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم جشنی روز چهارشنبه 16 اسفند 1396 با حضور دکتر صدرالسادات، رئیس بیمارستان، دکتر صنعتکار، قائم مقام و معاون درمان بیمارستان، مرادی مدیر بیمارستان، مسئولین، پرستاران و کارکنان بیمارستان فارابی در سالن آمفی تئاتر پروفسور شمس این مرکز برگزار و طی آن از18 بازنشسته سال 96، 28 نفر کارکنان پرستاری ناب و 6 نفر از کارکنان اخلاق مدار این بیمارستان تقدیر شد.  
دکتر صدرالسادات، ریییس بیمارستان فارابی در این آیین با تبریک میلاد حضرت زهرا، روز مادر و روز زن از زحمات دلسوزانه و شبانه روزی تمامی کارکنان بیمارستان تشکر و قدردانی کرد.
رییس بیمارستان فارابی، ضمن آرزوی سعادت و سلامت برای تمامی همکاران در سال جدید گفت: متاسفانه علیرغم مشکلاتی که در پرداخت های مالی سال گذشته به همکاران داشتیم، همه کارکنان با خوشرویی و حوصله به وظایف خود در قبال مراجعین و بیماران عمل می کنند و این مایه خوشوقتی و مباهات است. البته امیدواریم با تلاش بیشتر مسئولین در وزارتخانه و دانشگاه  مشکلات مالی برطرف شده و در آینده وضعیت بهتری در پرداخت ها داشته باشیم.
وی همچنین با اشاره به حضور بازنشستگان سال 96 در مراسم، اظهار داشت: جا دارد مراتب قدردانی و تشکر خود را خدمت این عزیزان ابراز نموده، برای آن ها آرزوی روزهایی بهتر توام با سلامت و سعادت داشته باشم.
شادی رضایی، مدیر پرستاری بیمارستان فارابی نیز در این مراسم، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، در مورد جشنواره ناب توضیحاتی داد و گفت: امسال سومین سال برگزاری این جشنواره بود و از کارکنان پرستاری ما 28 نفر موفق به کسب عنوان ناب شدند. این  افزایش تعداد کارکنان اخلاق مدار برای مجموعه فارابی و بنده مایه مباهات است.  
توضیح اینکه، بر اساس مصوبه کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای بیمارستان، از این پس کارکنان اخلاق مدار به صورت فصلی معرفی و از آنان تقدیر خواهند شد. در اولین دوره 6 نفر از کارکنان واحد های پذیرش و صندوق بیمارستان معرفی شدند.
اسامی بازنشستگان بیمارستان فارابی در سال 96
اسامی پرستاران اخلاق مدار (ناب) بیمارستان فارابی در سال 96
اسامی کارکنان نمونه بیمارستان فارابی در سال 96

خبر: امیدوار
عکس: امیدوار- حدادپور

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي