• تاریخ انتشار : 1403/07/22 - 08:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نخستین جلسه شورای پیام‌گزاران و مشاوران سلامت در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری نخستین جلسه شورای پیام گذاران و مشاوران سلامت در سالن جلسات ستاد خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، مهندس طاهره آزمون، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط این مرکز گفت: با دستور کار اصلی خود مراقبتی سازمانی در راستای ارتقای سلامت کارکنان و ایجاد محیط کار سالم، نخستین جلسه پیام گذاران و مشاوران سلامت، پیمان، با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌های بین بخشی برگزار شد.
دکتر احد گوارا، معاون مرکز بهداشت جنوب تهران بر ضرورت تشکیل این جلسه تأکید کرد و در ادامه آزمون، در خصوص شیوه‌نامه پیام‌گزاران و چک‌لیست مربوط به بازدید ادارات مطالبی را ارائه کرد.
لیلا عبائیان، کارشناس مسئول و اعظم شجاع، کارشناس واحد آموزش بهداشت و ارتقا سلامت و دکتر زهرا مصطفوی، کارگاه خود مراقبتی سازمانی را با آموزش نحوه نیازسنجی، تعریف خود مراقبتی و اهداف آن، نوشتن برنامه عملیاتی و کارگروهی برای ارتقا سلامت کارکنان برگزار کردند.
در پایان، دکتر مریم ملکی کارشناس مسئول واحد بیماری‌های غیر واگیر و علیرضا صادقی کارشناس واحد بیماری‌های واگیر به مناسبت نزدیک شدن به هفته دیابت و هپاتیت، انتظارات خود از سازمان‌ها بیان و توضیحات لازم را ارائه کردند.

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 281014
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر