تقدیر فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از معاون فنی معاونت بهداشت

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) از معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه، در خصوص مبارزه و مقابله با شیوع بیماری کرونا با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

تقدیر فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از معاون فنی معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، متن لوح تقدیر سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن‌زاده از دکتر سعید تأملی به شرح ذیل است:
بی‌تردید اعتلای ایران اسلامی و دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت تعالی مرهون مجاهدت‌های بی‌دریغ، همراهی و پاسداری زنان و مردان مومن و انقلابی است که حضرت زهرا (ص) را الگوی زیستن بندگی و زندگی خود قرار داده‌اند. شمیم عطرآگین میلاد سراسر نور و زیبایی یگانه دختر نبی مکرم اسلام، بزرگ بانوی آب و آفتاب حضرت فاطمه زهرا (ص) بهار پیروزی و فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را که هم مشعشع و تبلوریافته انقلاب فاطمی است معطر و روح‌افزا کرده است.
 اینجانب از تلاش، فعالیت و مدیریت مدبرانه، خالصانه و فداکارانه حضرتعالی در جهت سلامت مردم عزیزمان به‌ویژه در مبارزه و مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم و این امر بدون شک میسر نبود مگر با حمایت ارزشمند خانواده شما که توأم با صبر و شکیبایی در این حرکت جهادی بوده و حقیقتاً شایسته تقدیر، تشکر و تجلیل است.
امیدوارم تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.
سرتیپ دوم پاسدارحسن حسن‌زاده
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *