جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه با حضور دکتر محمود بیگلر، معاون و مدیران این حوزه تشکیل و در خصوص مصرف حامل های انرژی و هزینه های مربوطه در مراکز دانشگاه، تبادل نظر شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی دانشگاه، جلسه ای روز دوشنبه 8 مهر ماه 98، به منظور بررسی مصرف حامل های انرژی و هزینه های مصرفی واحدهای تابعه در سالن اجلاس معاونت توسعه دانشگاه، برگزار شد.
در ابتدا مهندس شهریار ارسیلو به نکاتی در خصوص تشکیل کارگروه کمیته مدیریت انرژی که بر اساس مصوبات قبلی جلسه شورای مدیران که با حضور نمایندگانی از مدیریت های امور مالی، نظارت و توسعه امور عمومی و فنی و نظارت بر طرح های عمرانی در سطح معاونت به منظور بررسی وضعیت های حامل های انرژی و ارائه راهکارهای مناسب جهت استفاده بهینه از حامل های انرژی تشکیل شد و به صورت هفتگی ادامه دارد، اشاره کرد.
در ادامه جلسه مدیرنظارت توسعه امور عمومی ضمن قدردانی از مدیریت امور مالی دانشگاه، در زمینه استقرار و بهره برداری زیر سیستم انشعابات که در مجموعه نرم افزار نجات مورد تحلیل و پیاده سازی قرار گرفته مطالبی بیان کرد و افزود: در حال حاضر امکان ثبت قبوض حامل های انرژی' آب، برق، گاز و تلفن' واحدهای تحت پوشش دانشگاه در زیر سیستم انشعابات فراهم شده و مدیران واحدهای تابعه می توانند با استخراج گزارشات مدیریتی از  این نرم افزار در راستای مدیریت و استفاده بهینه از حامل های انرژی و کاهش هزینه های مربوطه گام بردارند.
وی در ادامه جلسه، راهکارهایی در خصوص اقدامات لازم برای صرفه جویی در مصرف انرژی ارائه کرد و افزود: با مدیریت صحیح و صرفه جویی در زمینه حامل های انرژی می توانیم گامی مهم و تاثیرگذار در جهت فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف و همچنین کاهش هزینه حامل های انرژی در سطح واحدهای تحت پوشش دانشگاه، برداریم.
در ادامه جلسه، مهندس نیازمند، مشاور معاون توسعه دانشگاه، در خصوص مستند سازی، سیر تکوین و تحقق و ساخت یک پروژه از شروع تا خاتمه و چگونگی بهره برداری و نگهداری اسناد به نکاتی اشاره کرد.
وی افزود: مستندسازی امکان استفاده و بکارگیری از تجربیات فردی و گروهی را در جهت توسعه پروژه های عمرانی دانشگاه، فراهم می سازد.
توضیح اینکه در پایان، تعیین شد که به منظور ادامه فعالیت کارگروه حامل های انرژی دانشگاه، نتایج جلسات کارگروه تحلیل و مورد ارزیابی قرار گرفته و براساس آن مداخلات لازم در راستای کنترل هزینه و مصرف حامل های انرژی در دستور کار قرار گیرد.
خبرنگار و عکاس: محمد پسندیده

آقای پسندیده رابط مریم تقی زاده
تهیه کننده:

آقای پسندیده رابط مریم تقی زاده