دانشکده مجازی سومین نشست متخصصان «بازی واره سازی در علوم پزشکی» را برگزار می کند

دفتر توسعه آموزش دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با مشارکت انجمن علمی آموزشی مدیکیشن سومین نشست متخصصان از سری نشست های مدرسه مجازی بازی واره سازی در علوم پزشکی را با عنوان "طراحی بازی واره سازی، الزامات پداگوژی" برای همه علاقه مندان در سراسر کشور به صورت رایگان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این دانشکده با مشارکت انجمن علمی آموزشی مدیکیشن سومین نشست متخصصان از سری نشست های مدرسه مجازی بازی واره سازی در علوم پزشکی را با عنوان "طراحی بازی واره سازی، الزامات پداگوژی" برای همه علاقمندان در سراسر کشور به صورت رایگان برگزار می کند.
این نشست با حضور دکتر شعله بیگدلی و دکتر مریم اعلا روز چهارشنبه 24 آذر 1400 از ساعت 17:30 تا 19 برگزار می شود و به موضوعات طراحی بازی واره سازی و الزامات پداگوژی می پردازد.
علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند در زمان مقرر به لینک مربوطه مراجعه کنند.
این نشست ها در قالب نشست های تخصصی با سخنرانان و اساتید مطرح در این حوزه و نشست های دانشجویی با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیکشن و کمیته دانشجویی دانشکده مجازی تا پایان امسال طبق تقویم اعلام شده ادامه خواهد داشت و در انتهای دوره گواهی به شرکت کنندگان داده میشود.
توضیح اینکه ورود برای همگان آزاد و رایگان است و مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 42036001 داخلی 206 تماس بگیرند.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *