به اطلاع پژوهشگران و علاقه مندان می رساند

دومین جشنواره پژوهشی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار می شود

به همت دفتر توسعه تحقیقات بالینی معاونت امور دانشگاهی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دومین جشنواره پژوهشی مجتمع در تالار امام برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دومین جشنواره پژوهشی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، از ساعت 7:30 تا 9 روز سه شنبه 19 اردیبهشت 96 در تالار امام مجتمع برگزار می شود.
در این جشنواره، علاوه بر اعلام موفقیت مجتمع در چاپ و انتشار حدود هزار و 200 مقاله در سال 95، از بخشها و مراکز تحقیقاتی برتر مجتمع تقدیر می شود.
همچنین از دستیاران برتر و فعال در عرصه پژوهش و بخشهای با بهبود قابل توجه عملکرد پژوهشی در مقایسه با سال پیش با اهدای جوایزی قدردانی به عمل خواهد آمد.
در این زمینه دکتر ساعدی رئیس دفتر توسعه تحقیقات بالینی مجتمع افزود: به منظور فراهم سازی امکان آشنایی محققان و همکاران با تحقیقات یکدیگر و کمک به انجام پژوهش های مشترک، تشکیل غرفه های متعدد از بخشهای مختلف و ارائه پوسترهای پژوهشی بخشها و مراکز تحقیقاتی برنامه ریزی شده است.
لازم به توضیح است، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با دارا بودن 65 بخش، 19 مرکز تحقیقاتی، 375 عضو هیئت علمی، 188 فراگیر فوق تخصصی، 510 فراگیر تخصصی، 400 فراگیر کارآموز و 250 فراگیر کارورز در سال، بزرگترین مجتمع آموزشی و درمانی کشور است.
در این مجتمع در کنار فعالیتهای درمانی و آموزشی، فعالیتهای پژوهشی نیز رتبه بالایی را در میان بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران دارا می باشد.

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: