چهارمین نشست راهبران شبکه های اجتماعی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: عنصر خلاقیت در تولید محتوا مهم است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در چهارمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌ها، گفت: عنصر خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا بسیار مهم است اگر اینچنین نباشد تولید محتوا مورد توجه قرار نمی گیرد بنابراین خلاقیت باعث جذب افراد بیشتری می شود.

چهارمین نشست راهبران شبکه های اجتماعی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 13 دی 1401 راهبران شبکه های اجتماعی دانشکده ها، دکتر ماشاءاله ترابی با بیان اینکه برای تولید محتوای رقابتی سه عنصر در کنار یکدیگر قرار می گیرند گفت: تولید محتوا برای گروه های مختلف، شامل تحریک احساسات، انتقال غیرمستقیم موضوع به مخاطب و در راس آن خلاقیت و نوآوری است بنابراین در خبر و محتوا باید عناصری گذاشته شود که با احساس فرد ارتباط برقرار کند. ابزاره هایی مانند رسانه، فیلم ، رنگ آمیزی و... می تواند محرک باشد.
وی بیان کرد: عنصر خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا بسیار مهم است اگر اینچنین نباشد تولید محتوا مورد توجه قرار نمی گیرد بنابراین خلاقیت باعث جذب افراد بیشتری می شود.
دکتر ترابی گفت: در دوران کرونا، روابط عمومی دانشگاه نزدیک به 220 ضبط در استودیو انجام داده تا احساس افراد را در آن زمان ثبت کند ولی اگر در حال حاضر اینکار انجام می شد هیچ احساسی وجود نداشت به این دلیل که هر رویدادی واجد شرایط احساسات خودش است.
مدیر روابط عمومی خاطر نشان کرد: نمایش تفاوت ها، در انعکاس فعالیت ها و کارهای منحصر به فردی است که انجام می دهید که باعث تحریک احساسات می شود در نتیجه عضو خانواده بزرگ دانشگاه بودن باید برای ما یک افتخار باشد، تقویت کردن این فضا، حس بالندگی به همراه خواهد داشت.
دکتر ترابی در این جلسه به ایجاد کانال های آموزشی و دانشگاهی و جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان در این مجراها تأکید کرد.
در ادامه هریک از رابطین روابط عمومی دانشکده ها گزارش فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی ارائه کردند.
مونا  عدالت یار
تهیه کننده:

مونا عدالت یار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *