سوت پایان کلاس های آموزشی پرطرفدارترین رشته ورزشی در فصل گرم تابستان زده شد

مدیر تربیت بدنی گفت: کلاس های آموزش شنا با حضور بیش از 70 نفر از فرزندان شناگر کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از نهم تیر آغاز و در دو سطح مبتدی و پیشرفته تا پایان مرداد 1403 ادامه داشت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی اعلام کرد: توسعه و گسترش امر ورزش در بین خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از اهداف مدیریت تربیت بدنی است؛ که در این راستا به همت کارشناشان این مدیریت، کلاس های آموزش شنا ویژه فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دو سطح مبتدی و پیشرفته برای رده سنی 7 تا 16 سال از نهم تیرماه آغاز و تا پایان مرداد 1403 در مجموعه استخر و سونا شهید توکلی برگزار شد.
مدیر تربیت بدنی در خصوص فواید شنا گفت: یادگیری شنا از دوران کودکی و نوجوانی فوایدی از جمله توسعه مهارت های حرکتی و هماهنگی عصب و عضله، افزایش اعتماد به نفس، توسعه مهارت های اجتماعی و عملکرد شناختی را دارد و در عین حال ایمنی و سبک زندگی سالم را ارتقا می دهد. تشویق کودکان به شرکت در شنا می تواند به آنها کمک کند تا در مسیری برای سلامت و تندرستی زندگی کنند؛ چرا که اصالت رشته شنا ارتباط نزدیکی با فرهنگ و سنت ما دارد.
توضیح اینکه، این مدیریت در نظر دارد؛ با توجه به استقبال خوب جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران از کلاس های آموزشی در تابستان 1403 تدابیر بیشتری را برای سال های آینده برنامه ریزی و عملیاتی کند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی