قدردانی اعضای هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی از سرپرستاران و سوپروایزران

دکتر جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در دیدار با سرپرستاران و سوپروایزران، این حرفه را انتخاب خدمت به مردم دانست و گفت: در مقابل این شغل، لطف خدا و محبت مردم را داریم.

اعضای هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی در مراسمی با سرپرستاران و سوپروایزران این بیمارستان دیداروازآنان قدردانی کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی، دکتر حسن برکتی مدیر، دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان  و مهین سعیدی مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی یکشنبه ۱۸ اردیبهشت با سرپرستاران و سوپروایزران این بیمارستان دیدار و از زحمات آنان قدر دانی کردند.

دکتر جمشیدی  در این دیدار پرستاری را پایه مستحکم بیمارستان دانست و افزود:  این محل رضایت و نارضایتی بیماران هم هست و خوشبختانه بازخوردی که داریم این هست که معمولا بیماران ما از پرستاران راضی هستند و آنقدر که درخواست تقدیر دیده ام ، شکایت نبوده است. دکتر جمشیدی افزود: گرچه ممکن  است عده ای متوقع باشند اما نمی دانند که ما باچه شرایطی کار می کنیم. رئیس بیمارستان شریعتی مشخصه بارز این شغل را خدمت کردن به مردم دانست و گفت: ما این شغل را انتخاب کردیم و انتخاب کردیم که به مردم خدمت کنیم  و درمقابلش لطف خدا و محبت مردم را داریم و بایستی تحمل ناملایمتش را هم بکنیم.

دکتر جمشیدی افزود: دراین دوساله کرونا کادر پرستاری به طور بارز ،  بارمسئولیت را بدوش کشیده و زبان قاصر از تقدیر است. خیلی همکاران ما از جانشان مایه گذاشتن بیمار شدند بستری شدند، خانم حسنی آذر به شهادت رسیدند این نشان می دهدکه این شغل حرفه ای است که در آن از جان مایه باید گذاشت و این قیمت ندارد.

وی همچنین با اشاره به حضور مسئولان وزارت بهداشت در بیمارستان شریعتی برای آغاز هفته سلامت و روز بهداشت دست گفت: وقتی از فعالیت های این بیمارستان قدردانی می شود نشان می دهد که بیمارستان کارش را خوب انجام می دهد و کمیته کنترل عفونت و همکارانشان زحمت کشیدند و این خیلی ارزشمند است.

رئیس بیمارستان شریعتی اعتباربخشی را ارزیابی و نمود زحمات همکاران دانست و گفت: شما در اعتباربخشی دیده می شوید لذا درخواست دارم با همکاران دفتر بهبود همکاری لازم انجام شود.

دکتر جمشیدی در پایان افزود: مهم این است که در مدتی که مسئولیت را به ما سپردند از عهده آن درست برآئیم و امیدواریم که بتوانیم بهتر انجامش بدهیم و با وجود همکاران ارزشمندی مثل شما امید واریم این اتفاق بیفتد ودرراهی که در پیش گرفتیم بهتر از قبل باشیم .  

در این جلسه دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی ضمن قدر دانی از زحمات پرستاران ، کمتر شدن آمار کرونا را نشان دهنده زحمات طاقت فرسا ی پرستاران دانست و گفت: زمانی که هیچ کس حاضر نبود از منزل خارج شود و می ترسید کرونا بگیرد پرستار بود که بر بالین بیمار حاضر می شد و افرادی غیر از پرستاران و کادر بهداشت نمی توانستند درک این شرایط را داشته باشندوی افزد: امروز ه اجتماع بیشتر قدردان شماست با توجه به دفاعی که از مردم داشتید و این قابل تمجید است . از پرستاران انتظار می رود در همه ی عرصه ها از جمله آموزش و پژوهش و درمان سرآمد باشند در عین حال شما مدیران توانمند بخش ها هستید .

دکتر برکتی تعویض سیستم اطلاعات بیمارستانی و به روز شدن سایت بیمارستان را از برنامه های بیمارستان دانست  و افزود: زحمات شما در ستودنی است و هرچه که تشکر کنیم جبران زحمات شما نخواهد بود.

دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان بیمارستان شریعتی با قدردانی از پرستاران گفت: الان که با شما صحبت می کنیم کرونا به شرایط پایدار تری رسیده و شرایط به نظر خوشبیانه می آید گرچه قابل پیش بینی نیست . وی افزود: دو سال بسیار سخت را گذارندیم که جز با حمایت سرپرستاران این مهم محقق نبود. دکتر جعفری همچنین گفت: بار اجرایی بخش ها بیشتر بر دوش سرپرستاران بیمارستان هست و جای قدردانی دارد که خانم سعیدی و تیم رهبری و مدیریت پرستاری خیلی عالی و با شرایط عالی و پایداری عمل کرد . معاون درمان بیمارستان شریعتی همچنین برگزاری جلسات با سرپرستاران را از راهکارهای مناسب برای ارتباط و انتقال مسایل بخش ها دانست.

 مهین سعیدی مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی نیز در این جلسه با قدردانی از توجه ویژه استاد جمشیدی به پرستاران و سرپرستاران بیمارستان شریعتی گفت: خیلی ممنون هستیم که استادجمشیدی در جایی که مدیران پرستاری سه دانشگاه علوم پزشکی کشور حضور دارند ، این گونه به پرستاران توجه و نگرش دارند. سعیدی انعطاف پذیری ، انتقاد پذیری را از ویژگی های جامعه توسعه یافته دانست و افزود: از همکاری دکتر جعفری و دکتر برکتی قدر دانی می کنم که با تمام کمبود هایی که وجود دارد و تا جایی که در توانشان هست در برطرف کردن مشکلات کمک می کنند. 

درپایان این جلسه دکتر جعفری و دکتر برکتی و دکتر عبدالهی و مهین سعیدی در نشستی صمیمانه با سرپرستاران درباره مسایل و چالش های بخش ها گفت و گو و تبادل نظر کردند. 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *