با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران: از ظرفیت رسانه‌ها برای اقناع مردم و ترویج فرزند آوری استفاده کنیم

در سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، مصوبات کمیته‌های تخصصی رسانه و روابط عمومی، درمان و مراقبت، پشتیبانی و هوشمندسازی، غذا و دارو، بهداشت، دانشجویی فرهنگی و... بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه نشست قرارگاه جوانی جمعیت 23 مرداد 1401، دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به محورهای موردبررسی در این قرارگاه گفت: ابتدا دبیرخانه گزارشی از اقدامات انجام‌شده را ارائه کرد و سپس هریک از کمیته‌های تخصصی در خصوص مصوبات و فعالیت‌هایی که تاکنون انجام‌شده توضیح دادند.
دکتر اولیایی منش کمیته‌های تخصصی قرارگاه جوانی جمعیت را  شامل رسانه و روابط عمومی، درمان و مراقبت، پشتیبانی و هوشمندسازی، غذا و دارو، بهداشت، علمی، دانشجویی فرهنگی، رصد و پایش و... بیان کرد و گفت: در این نشست تقریباً تمامی کمیته‌ها که با حضور معاونت‌ها و مدیران دانشگاه برگزار می‌شود درخصوص یکایک بندهای قانونی جوانی جمعیت گزارش عملکرد ارائه کردند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران بابیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در هریک از کمیته‌های تخصصی صورت گرفته افزود: درمورد مصوباتی که وابسته به منابع مالی است، تا تأمین منابع موردنیاز، اقدامات اولیه آغازشده و پیگیری مصوباتی که به منابع مالی نیاز ندارد هم درحال انجام است.
دکتر اولیایی منش با اشاره به روند تصویب هریک از کمیته‌ها گفت: ابلاغ مصوبات کمیته‌ها، در اختیار معاون مربوطه است اگر اقدامی نیاز به مصوبه دانشگاه را داشته باشد در هیئت‌رئیسه و درصورت نیاز در هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران مطرح می‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در توضیح مصوبات مطرح‌شده در قرارگاه جوانی جمعیت گفت: در زمینه ایجاد امکانات برای مادران شاغل، ایجاد مهدکودک و خوابگاه متأهلین کارهای بزرگی در دانشگاه صورت گرفته است.
دکتر اولیایی منش با تأکید بر انعکاس هریک از مصوبات کمیته‌ها، به کمیته رسانه و روابط عمومی گفت: آموزش کارکنان معاونت‌های فرهنگی، بهداشت و مراکزی مانند بیمارستان‌ها که مراجعه‌کننده مستقیم دارند برای اقناع مردم انجام‌شده و در کنار آن باید از ظرفیت رسانه‌ها نیز استفاده کنیم.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *