معصومه کفیلی: ارتباطات خوب پرستاران در دانشگاه علوم پزشکی تهران منجر به افزایش همکاری و بهبود کیفیت خدمت اورژانس شده است

دانشگاه علوم پزشکی تهران با راه اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) و ارایه بسیاری از خدمات تخصصی و فوق تخصصی پیشرفته در این مرکز و دیگر مراکز خود، موفق به جابه جایی مرزهای خدمت شده است. در این برنامه معصومه کفیلی سرپرستار بخش اورژانس 2 مجتمع بیمارستانی امام خمینی، که برای برآورده شدن نیت خود نذر کرده در اورژانس خدمت کند؛ یکی از عوامل کیفیت خدمت در این بخش را صمیمیت بین کارکنان و علاقه‌مندی آنان به فعالیت در اورژانس بیان می کند.

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، معصومه کفیلی سرپرستار بخش اورژانس 2 در مصاحبه با خبرنگار روابط عموی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به احساس خود از فعالیت در اورژانس کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) گفت: در اورژانس بیمارستان، ارتباطات بین همکاران خیلی خوب و تعامل بین کارکنان، به‌صورت همکاری و دوستی است.
سرپرستار بخش اورژانس 2 با اشاره به علاقه‌مندی خود به فعالیت در اورژانس تصریح کرد: اولین‌بار به‌صورت نیروی طرحی وارد این بخش شدم اما به دلیل علاقه‌ام به بخش اورژانس، مدت هجده ساله که در این بخش مشغول بکار هستم.
وی دلیل حضور خود در اورژانس را برآورده‌شدن نیتی دانست که برای آن نذر کرده بود و گفت: از ابتدا با خدای خود عهد بستم اگر نیتی که داشتم برآورده شود، هیچ‌وقت اورژانس را رها نکنم که خدا رو شکر این اتفاق افتاد و به عهد خود پایبند ماندم و به لطف خدا الان یک فرزند پسر دارم که  این را مدیون بزرگی خدا هستم. 

 

فوزیه بیک پور
تهیه کننده:

فوزیه بیک پور

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *