سلسله مورنینگ های مجازی معاونت درمان

مورنینگ مجازی درمان‌های کووید 19 به میزبانی گروه بیهوشی در بیمارستان شریعتی برگزار شد

گروه بیهوشی دانشگاه با همکاری معاونت درمان، مورنینگ مجازی درمان‌های کووید 19 را در بیمارستان شریعتی برگزار کرد.

مورنینگ مجازی درمان‌های کووید 19 به میزبانی گروه بیهوشی در بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این مورنینگ پنج‌ شنبه نهم بهمن ۹۹ از سالن جلسات دفترریاست بیمارستان شریعتی به‌ صورت برخط برگزار شد.
در ابتدای این کنفرانس مجازی دکتر علیرضا سلیمی نیا متخصص بیهوشی و مسئول برگزارکننده این مورنینگ به معرفی جلسه و استادان شرکت‌ کننده پرداخت.
در ادامه دکتر اتابک نجفی مدیر برنامه مراقبت‌ های ویژه دانشگاه از بیمارستان سینا، دکتر سامرد قاضی متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت‌ های ویژه بیمارستان امام، دکتر آرزو احمدی متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت‌ های ویژه از بیمارستان سینا و دکتر محمدتقی بیگ محمدی متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت‌ های ویژه از بیمارستان امام در این مورنینگ درباره آخرین درمان‌ های کووید ۱۹ با دیگر اعضای هیئت‌ علمی شرکت‌ کننده تبادل‌ نظر کردند.
  در این جلسه دکتر قاضی ضمن معرفی یک بیمار و روند درمانی وی از درمان‌ های حمایتی و ازجمله استفاده از متیلن بلو و نتایج آن صحبت کرد. دکتر قاضی همچنین نبود مراکزی برای مراقبت‌ های پس از بهبودی و مراکز بازتوانی برای این بیماران را از ضعف‌ های درمان در این بیماران دانست.
دکتر احمدی نیز با معرفی یک بیمارمراحل درمانی وی را تشریح کرد. دکتر احمدی همچنین برارتباط مؤثر با خانواده بیماران مبتلابه کووید بستری در بخش‌ های مراقبت‌ های ویژه و داشتن امید به بهبودی بیماران تا لحظه آخر تأکید کرد.
در این جلسه همچنین متخصصان درباره استفاده از برنامه‌ های مختلف ماشین‌ های بیهوشی در درمان بیماران، موارد لوله‌ گذاری در مادران باردار و افزایش خطر مرگ‌ ومیر در جراحی‌ های اورژانسی برای بیماران مبتلابه کووید گفت و گو و صحبت کردند.
مورنینگ‌های مجازی معاونت درمان در بستر نرم‌ افزار tritapp در بیمارستان شریعتی با نظارت دکتر جعفری مدیر درمان این بیمارستان برگزار می‌ شود. بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص در این جلسه شرکت کردند.
 
 
 

 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *