میترا صیام، با راه اندازی میزخدمت الکترونیک در مرکز رشد فرآورده های دارویی رضایت مندی مراجعه کنندگان به دست آمد

کارشناس مسئول آمار مرکز رشد فرآورده‌های دارویی دانشگاه گفت: مرکز رشد به دلایل همکاری با بعضی از شرکت‌های فناوری و همچنین برای جلوگیری از ازدحام مراجعه کنندگان نیازمند ایجاد میز خدمت بود. ایجاد میز خدمت موجب تسریع در امور اداری شد. آموزش آن در کوتاه‌ترین زمان صورت پذیرفت. این موضوع عاملی شد برای کاهش ترددها زیاد و همچنین پیشگیری از شیوع کرونا. پاسخگو بودن میز خدمت باعث تسهیل در امور شده و ظرفیت های زیادی ایجاد کرده است و با مدیریت زمان در این حوزه می توان به مابقی امور اداری رسیدگی کرد. میترا صیام کارشناس مسئول آمار مرکز رشد فرآورده‌های دارویی دانشگاه افزود: راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک باعث افزایش سرعت عملکرد در امور مکاتبات و همچنین کاهش تردد مراجعه کنندگان به مرکز شد. وی در ادامه افزود: واحد میز خدمت مرکز رشد فرآورده‌های دارویی، حدوداً از اواخر مردادماه سال 99 راه‌اندازی شد و برای تسریع در این امر، با توجه به اینکه مرکز رشد به دلیل فرآیندهای اجاره‌ای که با شرکت‌های فناوری دارد و ازدیاد مراجعات کارکنان شرکت‌ها در دوران کرونا عاملی شد تا رئیس محترم مرکز تصمیماتی در این خصوص اتخاذ کنند.

میترا صیام افزود: بدین منظور پیگیری‌هایی که صورت گرفت و با همکاری و راهنمایی همکاران ستادی راه‌اندازی این واحد در اسرع وقت انجام پذیرفت.
مسئول آمار مرکز رشد فرآورده‌های دارویی گفت: راه‌اندازی میز خدمت عاملی برای پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش رفت‌وآمدهای بیش‌ازحد شد. تسریع مکاتبات و جلوگیری از بوروکراسی اداری مانند نامه‌نگاری‌های بی‌مورد، کاغذبازی و بایگانی صحیح نامه‌ها از دیگر مزایای راه‌اندازی میز خدمت به شمار می رود. درهرحال زمانی که بخواهیم نامه‌ها را توسط سیستم پیگیری کنیم بسیار سریع و لحظه‌ای اطلاعات رصد می‌شود همین موضوع باعث شد ظرفیت های زیادی ایجاد بشود برای مدیریت کارهای روزمره و انرژی زیادی را برای کارکنان ذخیره کرد برای رسیدگی به مابقی امور اداری.
کار کردن با میز خدمت بسیار ساده است، بنابراین زمان آموزش آن به همه مسئولان دفاتر شرکت‌هایی که طرف قرارداد با ما هستند چیزی در حدود 7، 8 دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد. شرکت‌های همکار بسیار از این موضوع رضایت دارند و ارتباطات آنان حتی در بیرون از سازمان بسیار راحت‌تر صورت می‌گیرد و حتی زمان‌هایی هم که بیرون از سازمان هستند از طریق گوشی همراهشان کارها را رصد می‌کنند و پاسخگو هستند و در نظرخواهی‌های صورت گرفته برخی از شرکت‌ها، اعلام رضایت‌مندی کرده‌اند و ازنظر زمانی و مکانی بسیار به‌صرفه است برای آنان و سرعت عمل بالا بسیار نتیجه‌بخش‌تر است.
تنظیم: فوزیه بیک پور

 

مجید بابایی
تهیه کننده:

مجید بابایی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *