پیام تبریک رئیس بیمارستان سینا به مناسب نوروز باستانی و ورود به قرنی جدید

دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا با ارسال پیامی تصویری، ورود به سال جدید و قرنی تازه را تبریک گفت.

دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان سینا، دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا در پیام تبریک نوروز باستانی گفت: در آستانه حلول سال 1400 و ورود به قرن چهاردهم هجری شمسی هستیم که اتفاقی بسیار دلنشین و ارزشمند است.         ان شاء الله سال سخت و پر از دردسر را با سالی پر از آرامش و رفاه و سلامتی جایگزین کنیم.

 سال گذشته معروف به سال کرونا و ورود به یک عرصه پر از التهاب و اضطراب بود و پرسنل بیمارستان، پزشکان، پرستاران و تمامی کادر اداری با تمام وجود از وظیفه خود که همان رسالت کمک به بیماران است به خوبی برآمدند و با وجود اینکه درصد بسیاری از پرسنل به بیماری ابتلا پیدا کردند ولی خم به ابرو نیاورند و ایستادگی کردند و در حدود 20 هزار بیمار در بیمارستان سینا ویزیت شدند و نزدیک به 3 هزار بیمار در این مرکز بستری شدند و درمان و پرستاری از آنها را همکاران بیمارستان بر عهده گرفتند. این آمار برای بیمارستانی که توان محدودی در زمینه بیماری های عفونی دارد و بیمارستانی است که معروف به انجام اقدامات جراحی است بسیار ارزشمند است.

رسالت بیمارستان در آینده همراه با حضور استادان با انگیزه و پر کار همچنان پا برجاست و روبه گسترش است و خدا را شکر در این یکی دو سال اخیر، تجهیزات و وسایل و نیروهای علاقمند و با انگیزه ای که در رشته های مختلف وارد بیمارستان شدند، نوید سال بسیار خوبی را      ان شاء الله برای بیمارستان خواهد داشت.

ما در سال آینده، منتظر ظهور فعالیت های بسیار چشم گیر و ارزشمند در بیمارستان هستیم ان شاء الله سیستم پت، مدل بای فرن سیستم آنژیوگرافی و سیستم ام اری آی دوم بیمارستان فعال خواهد شد و به این واسطه بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهیم. ما در سال آینده امید این را داریم که پروژه پارکینیگ و فعالیت های درمانی جدید را در بیمارستان کلید زده شود. و انتظار داریم اورژانس بیمارستان را به یک مجموعه متشکل در کنار هم تنظیم و بخش اورژانس را فعال کنیم و بر این اساس کیفیت کار را برای بیماران مراجعه کننده به بخش اورژاس به حداکثر برسانیم.

من مجدد بر خودم لازم می دانیم، حلول سال نو را به همه عزیزان اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، بهیاران، خدمات، کادر اداری و نیروهای فنی بیمارستان تبریک عرض کنم و امیدوارم همانطور که در سال قبل میزان رضایتمندی بیماران از بیمارستان سینا در حداکثر میزان بودی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران انتظار دارد، در سال جدید نیز شاهد رفتار بسیار صمیمانه، ارزشمند و بزرگوارنه پرسنل و پزشکان با بیماران باشیم و بیمارستان بتواند از عهده وظیفه ای که بر دوش دارد در راستای تامین خواسته های استادان و پرستاران و همه همکاران بیمارستان و همچمین تامین درمان مناسب برای بیماران به خوبی برآید.  

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *