پیام تبریک رئیس دانشکده توانبخشی به مناسبت بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری و روز استاد

دکتر محمدرضا هادیان رئیس دانشکده توانبخشی با ارسال پیامی فرارسیدن ۱۲اردیبهشت، سالروز گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز استاد را تبریک گفت.

دکتر محمدرضا هادیان

ه گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی،  دکتر محمدرضا هادیان، رئیس این دانشکده با ارسال پیامی فرارسیدن ۱۲اردیبهشت، سالروز گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز استاد را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
سپاس یگانه معبودی را سزاست که آدمیان را به دانش و خرد بر عالمیان سروری بخشید و راهنمایانی از میان ایشان برانگیخت تا تعلیم دهند و تربیت کنند و تعالی بخشند روح بلندی را که او در وجود انسان دمید.
جایگاه ویژه اساتید حوزه علوم پزشکی از آن جهت که علاوه بر ایفای نقش مقدس معلمی، پژوهشگران حوزه سلامت و همچنین حلقه های اصلی درمان نیز هستند، جایگاهی ویژه و دارای ارزشی مضاعف است.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معلم انقلاب استاد شهید مرتضی مطهری، روز استاد را خدمت تمامی اساتید بزرگوار و تلاشگر دانشکده توانبخشی تبریک و تهنیت عرض مینمایم. امید است با تلاش تمامی همکاران در حوزه های مختلف توانبخشی شاهد استمرار تحول و نوآوری آموزش علوم توانبخشی و در نهایت اعتلای پاسخگویی نظام سلامت باشیم.
دکتر محمدرضا هادیان
امانتدار دانشکده توانبخشی
لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *