پیام تبریک مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

دکتر خورشید وسکویی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در پیامی، از زحمات پرستاران و کادر درمان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر مشاور امور زنان و خانواده، دکتر خورشید وسکویی مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان در پیامی روز پرستار را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
سالروز ولادت  عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار، نشانگر عظمت این رسالت بزرگ و ادای احترام به فرشتگانی است که مهر و ایمانشان، مرهمی برای بیماران و تلاش‌شان وسیله‌ای برای بازگشت مجدد نعمت سلامتی به آنان است.
شغل شریف، با منزلت و پر زحمت پرستاری، سرشار از فداکاری، صبوری و نوع دوستی بوده و تنها شایسته زنان و مردانی است که با تلفیقی از  دانش کارآمد  و محبت، عشق و ایمان در لحظات سخت و پرتنش به یاری همنوعان خود می‌شتابند. این مهم در ده ماه گذشته در مقابله با کووید -۱۹ به بهترین وجه به اثبات رسید. یقین دارم ایثارتان در خاطره تاریخی این مرز و بوم همانند ستاره ای تابان ماندگار خواهد شد.
اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) به محضر شما همکاران ارجمند، این روز بزرگ را گرامی داشته و توفیق و ارتقای روز افزون مقام و منزلت شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

انسيه  جناب
تهیه کننده:

انسيه جناب

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *