پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت انتخاب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی انتخاب دکتر محمدرضا ظفرقندی را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر ظفرقندی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
با سلام و احترام؛

انتصاب شایسته و مسرت بخش حضرتعالی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه احدیت، سلامتی و دوام توفیقات شما را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌نمایم.
تجربه، توانمندی و تسلط حضرتعالی بر مسائل حوزه نظام سلامت، امید فردایی رو به تعالی را در نهاد فعالان این عرصه متبلور خواهد کرد. امید است در دوران مدیریت جدید وزارت بهداشت که با رویکرد بهبود و توسعه شاخص‌های سلامت و ارتقا کیفیت درمان برعهده گرفته اید، با استفاده از اتاق های فکر و مشورت متخصصین و نخبگان این مرز و بوم با هر سلیقه و خط فکری علاوه بر نگهداشت استعدادهای جوان در درون کشور، شاهد معکوس کردن روند مهاجرتی باشیم.
سوابق گذشته تان در حوزه های دانشگاهی، قطعا می‌تواند سبب ایجاد فضای شاداب و پرنشاط در دانشگاه ها برای دانشجویان و تشویق آنان به مشارکت در امور دانشگاه باشد.
اشراف آن مقام عالی به قوانین حوزه سلامت می‌تواند در اجرای تمام عیار طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع، توجه به متغیر های حوزه سلامت توجه به متغیرهای اثرگذار در هرم جمعیتی و موضوع مهم قانون خانواده و جوانی جمعیت، اسباب ارتقاء سطح سلامت روان، افزایش آمار ازدواج و نرخ باروری تاثیر مشهودی بگذارد.
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ علوم پزشکی تهران و فعال حوزه فرهنگی و دانشجویی ضمن اعلام آمادگی برای ارائه هر گونه همکاری برای دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجدد برای حضرتعالی آرزوی موفقیت و سربلندی در پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) و مردم شریف ایران را دارم.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی