پیکر استاد ابوالفضل شجاعی فرد در جمع همکاران، دوستان و شاگردانش در بیمارستان شریعتی تشییع شد

استادان، اعضای هیئت علمی و کارکنان بیمارستان شریعتی با حضور خانواده استاد شجاعی فرد پیکر وی را به‌سوی بهشت‌زهرا تشییع کردند.

پیکر استاد ابوالفضل شجاعی فرد در جمع همکاران، دوستان و شاگردانش در بیمارستان شریعتی تشییع شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، مراسم یادبود  دکتر ابوالفضل شجاعی فرد  استاد گروه جراحی بیمارستان شریعتی دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ درتالار شهید پیرویان  برگزار شد.

در این مراسم استادان، اعضای هیئت علمی و کارکنان بیمارستان شریعتی، اعضای خانواده دکتر شجاعی فرد، دکتر ناطقی معاون درمان دانشگاه، دکتر علامه معاون آموزشی و دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی نیز حضور داشتند.

ابتدا دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی از دست‌دان این استاد بیمارستان شریعتی را به خانواده دکتر شجاعی فرد و همچنین دیگر استادان، اعضای هیئت علمی و خانواده بیمارستان شریعتی و دانشگاه تسلیت گفت و برای آن مرحوم آرزوی علو درجات کرد.

در ادامه دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی که به نمایندگی از سوی ریاست دانشگاه در این جلسه حضور داشت ضمن ابراز تسلیت درباره دکتر شجاعی فرد گفت: من ایشان را از نزدیک نمی‌شناختم اما آنچه که از ایشان می‌شنوم

اخلاق حرفه‌ای و تعهد حرفه‌ای ایشان بوده که زبانزد همه است وان شاءالله این به یادگار بماند و شاگردانش این راه را ادامه دهند.

 دکتر ظفرقندی مدیر گروه جراحی دانشگاه نیز در این مراسم تحمل از دست دادن دوست قدیمی سخت دانست و افزود: دکتر شجاعی فرد سال‌ها در دانشگاه درس داده و آموزش داده و شاگردانش در همه جای کشور هستند دوره جراحی‌اش را در بیمارستان سینا طی کرد و بعد به شریعتی آمد و به همکارانش کمک کرد. دکتر شجاعی فرد به بیماران در کمال محبت خدمت می‌کرد و دغدغه مردم و کشور را داشت برای همه دلسوز بود و خدماتش در این بیمارستان و دانشگاه ماندنی است.

 دکتر احمدرضا سروش رئیس بخش جراحی بیمارستان شریعتی نیز درباره دکتر شجاعی فرد گفت: استاد همیشه اهل صلح صفا بود و اهل دوستی بود و هیچ‌وقت حرف درشتی از ایشان شنیده نشد. همیشه نسبت به استادانش با احترام یاد می‌کرد و همیشه مشی ایشان را ادامه می‌داد. فقدان او در بخش جراحی همیشه حس خواهد شد.

 پس‌ازاین برنامه پیکر استاد شجاعی فرد در جمع خانواده، همکاران، دوستان و شاگردان و خانواده بیمارستان شریعتی تشییع شد.  

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *