«راه های ارتباط مستقیم با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران»

«راه های ارتباط مستقیم با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران» اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، می‌توانید در شبکه مجازی ایتا از طریق آیدی https://eitaa.com/nahad_tums_admin و در فضای مجازی تلگرام از طریق لینک  https://t.me/nahad_tums_admin با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران در ارتباط باشید.

 

گاهی اوقات ممکن است هر فردی بخواهد پیشنهادات و انتقادات خود را به شکل صادقانه و بدون تعارف به مدیریت مجموعه ای منتقل کند، ولی عملاً گفتن صریح برخی مطالب با در نظر گرفتن رودربایستی‌های مختلف چیزی غیر ممکن به نظر می رسد، اما راه دیگری برای این کار در نظر گرفته شده است، شما عزیزان می‌توانید با استفاده از یک ربات جالب به نام «حرفتو ناشناس بهم بزن»، از طریق لینک https://b2n.ir/nahadtums  پیشنهادات و انتقادات خود را به طور کاملاً ناشناس با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران به راحتی در میان بگذارید.

با ما همراه باشید تا شما را با نحوه‎ی استفاده از این ربات آشنا کنیم.

 

آموزش نحوه استفاده از ربات «حرفتو ناشناس بهم بزن» دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران 

 

برای استفاده از این ربات بایستی در مرحله اول بر روی این لینک کلیک کنید تا شما را به صفحه‌ی اصلی ربات Harfbemanbot رهنمون سازد. پس از ورود به صفحه‌ی اصلی ربات بایستی بر روی گزینه‌ی Start کلیک نمایید.

 

 

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی شروع، بایستی بر روی گزینه‌ی لینک من برای دریافت پیام ناشناس کلیک نمایید تا ربات لینک مختص به شما را که دوستانتان از طریق آن می‌توانند به شما به صورت ناشناس پیام دهند را بدهد.

 

 

حال تنها کاری که کافی است بکنید اینست که لینک مختص به خودتان را کپی کنید و در گروه‌ها یا شبکه های اجتماعی که می‌خواهید در آنجا نظر دوستانتان را راجع به خود و به صورت ناشناس بفهمید، کپی کنید.

 

 

برای مشاهده‌ی پیام‌هایی که برای شما ارسال گردیده است می‌توانید بر روی گزینه‌ی پیام‌های دریافت شده کلیک نمایید و پیام‌های خود را مشاهده نمایید.

رضا شریفی زاده
تهیه کننده:

رضا شریفی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *