بازدید معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

دکتر سید فرشاد علامه، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه بررسی پیشرفت برنامه عملیاتی دانشکده ها در حوزه آموزش،به‌منظور دریافت گزارش برنامه‌ها و عملکرد آموزشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی از این دانشکده بازدید کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، روز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دکتر قاضی خوانساری مدیر تحصیلات تکمیلی و دکتر خواجوی راد مدیر مرکز امور هیئت‌علمی معاونت آموزشی دانشگاه از دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی بازدید و با دکتر محمدجواد حسین زاده رئیس، دکتر حامد پورآرام معاون آموزشی، مدیران گروه‌های آموزشی، اعضای هیئت‌علمی و سایر معاونین دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دکتر محمدجواد حسین زاده رئیس دانشکده ضمن خوشامدگویی پیرامون ابعاد مختلف فعالیت‌های دانشکده و روند شکل‌گیری آن توضیحاتی را بیان کرد و افزود: مهم‌ترین چالش‌های پیش رو دانشکده کمبود اعضای هیئت‌علمی و کمبود فضای فیزیکی است لذا برای جذب هیئت‌علمی و رفع کمبود فضای فیزیکی نیاز به همکاری دانشگاه داریم.

سپس دکتر حامد پورآرام معاون آموزشی فعالیت‌ها و خدمات این دانشکده را تشرییح کرد و در ادامه اعضای هیئت‌علمی و مدیران گروه ها ضمن معرفی خود به بیان موضوعاتی حول محور دغدغه‌های آموزشی، توانمندی‌ها، مزیت‌ها، چالش‌های گروه‌های آموزشی، کمبود نیروی انسانی هیئت‌علمی، کمبود فضای فیزیکی و فضای آموزشی و ارتقای اعضا هیئت‌علمی پرداختند.

دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع اساتید و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده تغذیه افزود: بر اساس مطالعاتی که صورت گرفت و کارگروهی که تشکیل شد و با توجه به جایگاه و رسالت این دانشکده مقرر شد دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی به قوت خودش باقی بماند و همچنان در قالب یک دانشکده مستقل به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانشکده اظهار داشت: در راستای کسب موفقیت‌های بیشتر ضروری است اساتید و مدیران گروه‌های آموزشی همکاری، همدلی و همراهی لازم را با ریاست دانشکده و با بدنه علمی دانشگاه داشته باشند. قطعاً معاونت آموزشی دانشگاه نیز نهایت همکاری را خواهد داشت.

دکتر علامه با اشاره به بازنگری نقشه جذب هیئت‌علمی در سطح دانشگاه تصریح کرد: دانشکده تغذیه در حال حاضر می‌تواند با جذب هیئت‌علمی برای رفع کمبودهای گروه‌های آموزشی مشکلات خود را مرتفع کنند.

وی در ادامه انعکاس فعالیت‌های دانشکده در سطح بین‌الملل را مهم خواند و افزود: دانشکده پتانسیل انجام کارهای مهمی در سطح بین‌الملل را دارد. استفاده از ظرفیت روابط عمومی برای مطرح شدن و انعکاس فعالیت‌ها و خدمات و پیشبرد اهداف امری مهم است.

دکتر قاضی خوانساری مدیر تحصیلات تکمیلی نیز از زحمات استاد کشاورز مدیر گروه آموزشی تغذیه بالینی در راستای ارتقای آموزش در دانشکده تغذیه قدردانی کرد و از اساتید دانشکده خواست از تجارب و توانمندی‌های ایشان برای پیشرفت و ارتقا دانشکده بهره لازم رو ببرند.

همچنین در این نشست دکتر علامه به همراه دکتر حسین زاده رئیس دانشکده و هیئت‌های همراه از حوزه آموزش، کتابخانه، کلاس درس، سالن ها، فضای فیزیکی و بخش‌های مختلف دانشکده بازدید کردند.

 

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *