برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع برنامه سالمندان ویژه مراقبین سلامت در شبکه بهداشت اسلامشهر

واحد سلامت خانواده از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع برنامه سالمندان ویژه مراقبین سلامت در شبکه بهداشت اسلامشهر خبر داد.

 برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع برنامه سالمندان ویژه مراقبین سلامت در شبکه بهداشت اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، چهارشنبه 24 مرداد 1403 کارگاه آموزشی برنامه سالمندان ویژه مراقبین سلامت با حضور دکتر فریدا شاه نعمت الهی پزشک مرکز خدمات جامع سلامت مهر ضیاء آباد در محل سالن اجتماعات شبکه برگزار شد. در این کارگاه دکتر شاه نعمت الهی مطالبی را در خصوص فشارخون، دیابت و مراقبت های دوران سالمندی ارائه کرد. سپس در خصوص داروهای پرمصرف در سالمندان، عوارض و تداخلات آنها صحبت کرد و در زمینه توجه به عوارض مصرف طولانی مدت داروها و تاثیر آن در ابراز آلام و مشکلات سالمندی توسط سالمندان تاکید کرد. در پایان پرسش و پاسخ در خصوص چالش های موجود در مورد نحوه ارجاع سالمندان به کلینیک سلامت و طب سالمندی در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اسلامشهر انجام شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

 برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع برنامه سالمندان ویژه مراقبین سلامت در شبکه بهداشت اسلامشهر  برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع برنامه سالمندان ویژه مراقبین سلامت در شبکه بهداشت اسلامشهر  برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع برنامه سالمندان ویژه مراقبین سلامت در شبکه بهداشت اسلامشهر  برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع برنامه سالمندان ویژه مراقبین سلامت در شبکه بهداشت اسلامشهر