نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی

دکتر قناعتی: دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران می تواند یکی از نقاط قوت کشور در عرصه رقابت جهانی باشد

دکتر قناعتی در نشست با اعضای هیئت علمی گروه داروسازی گفت: دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران می تواند یکی از نقاط قوت کشور در عرصه رقابت جهانی باشد.

 نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه، در نشست با گروه داروسازی در 16 بهمن1402، با بیان اینکه به روز رسانی دانشکده ها  اهمیت بسیاری دارد گفت: نوسازی دانشکده ها به خصوص دانشکده داروسازی باید هر چه سریعتر انجام شود.
وی در خصوص تطبیق نظام آموزشی با پیشرفت های نوین گفت: در علم مدیریت جدید هم برنامه بلند مدت  هم رصد لحظه به لحظه لحظه لازم است. گروهی باید مسائل روز را رصد کنند در غیر اینصورت پیشرفتی حاصل نمی شود.
دکتر قناعتی با تاکید بر همکاری افراد با یکدیگر گفت: افراد اگر نتوانند سیستماتیک کار کنند و همکاری جمعی و کار تیمی داشته باشند از دنیا عقب می مانند چرا که امروزه آموزش در کشورهای پیشرفته جهان بر اساس کار تیمی و گروهی است.
وی با اشاره به اهمیت تاثیرگذاری دانشگاه در جامعه  ادامه داد: دانشگاهی کارآمد است که بتواند در عرصه علمی و در رفتار جامعه تغییر ایجاد کند و برای دستیابی به این امر باید اخلاق مدار بود و مجموعه شاخص ها را رعایت کرد.
رئیس دانشگاه بر ترویج فرهنگ منتورشیپ در دانشگاه تاکید کرد و گفت: منتورشیپ کاری مستمر و دائمی و ورای معلمی است و باید به آن توجه ویژه شود.
دکتر قناعتی با بیان اینکه داروسازی می تواند یکی از نقاط قوت  کشور در عرصه رقابت جهانی باشد و اگر به آن  توجه شود کارهای بزرگی رقم می خورد گفت: دانشگاه سبطین عراق در خصوص پیشرفت های داروسازی و نانو تقاضای بسیاری دارند و همکاران علاقه مند می توانند در این زمینه با آن دانشگاه همکاری کنند.
رئیس دانشگاه با بیان اینکه تلاش این دوره مدیریتی این است که با حداکثر توان خود از پیشرفت های علمی حمایت کند افزود: فضای همکاری اساتید در پارک علم و فناوری شهید سلیمانی فراهم است و  همکاران علاقه مند می توانند از این فضاها برای توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی استفاده کنند.

 

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

 نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی  نشست رئیس دانشگاه با گروه داروسازی