پیام تسلیت رییس دانشکده پیراپزشکی به مناسبت درگذشت دکتر نادعلی

دکتر چنگیزی، در پیامی درگذشت جانسوز استاد گرانقدر دکتر فاطمه نادعلی دانشیار گروه هماتولوژی و علوم انتقال خون راتسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر وحید چنگیزی، در پیامی درگذشت جانسوز استاد گرانقدر دکتر فاطمه نادعلی دکتری تخصصی هماتولوژی و علوم انتقال خون را به جامعه علمی، اساتید، همکاران و دانشجویان تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
'انّا للّـه و انّا الیـه راجعـون'
متاسفانه با خبر شدیم استاد بزرگوار دانشکده پیراپزشکی، سرکارخانم دکتر فاطمه نادعلی دعوت حق را لبیک گفته و از میان ما رفت.
ایشان با وجود اینکه با بیماری سرطان دست به گربیان بودند، با دلسوزی، مسئولیت پذیری بالا و دقت نظری که در تربیت دانشجویان این مرز و بوم داشتند به فعالیت های علمی خود ادامه داده و با نظم مثال زدنی در دانشکده و کلاس درس حاضر میشدند.
درگذشت این استاد گرامی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.  درگذشت آن همکار عزیز و فقید را به خانواده محترم ایشان ، جامعه ی علمی و دانشگاهیان ، اساتید، همکاران و دانشجویان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن مرحومه علو درجات را طلب می‌کنم.
رییس دانشکده 
توضیح اینکه مراسم تشییع ساعت 10 روز شنبه 3 شهریور 97 در شهرستان نجف آباد اصفهان برگزار می شود. مراسم سومین روز درگذشت آن مرحومه یکشنبه 4 شهریور 97 ساعت 9 تا 11/30 در بیت العباس نجف آباد و مراسم هفتمین درگذشت پنجشنبه 8 شهریور 97  ساعت 8/30 تا 11/30 در مسجد حاج یوسف نجف آباد برگزار خواهد شد.

 

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

علیزاده

علیزاده

78/10/11 - 00:00

درگذشت این استاد فرهیخته داغ بزرگی بر پیکره جامعه آزمایشگاهی و علمی کشور است این حادثه تاثربار را به خانواده ارجمد ایشان، تمامی دانشگاهیان عزیز و جامعه آزماشگاهی کشور تسلیت و تعزیت عرض مینمایم و از خداوند منان آرامش ابدی و نور رو رحمت در کنار برادر شهید عزیزشان مسئلت دارم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
علیزاده

علیزاده

78/10/11 - 00:00

درگذشت این استاد فرهیخته داغ بزرگی بر پیکره جامعه آزمایشگاهی و علمی کشور است این حادثه تاثربار را به خانواده ارجمد ایشان، تمامی دانشگاهیان عزیز و جامعه آزماشگاهی کشور تسلیت و تعزیت عرض مینمایم و از خداوند منان آرامش ابدی و نور رو رحمت در کنار برادر شهید عزیزشان مسئلت دارم/ دکتر علیزاده

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *