دومین دوره جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA) برگزار می شود

دومین دوره جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA) سال 1402با همکاری ستاد علوم و فناوری های شناختی، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از اهداف این مسابقه می توان نخست به اشتغال زایی و مهارت افزایی دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مهندسی و علوم پزشکی، توسعه مهارت های حوزه های علم داده، یادگیری ماشین، تحلیل داده مبتنی بر نیازهای واقعی، کمک به ورود ابزارهای هوش مصنوعی به صنعت سلامت، آموزش و توانمندسازی نیروهای مستعد برتر، پشتیبانی و حمایت از دستاوردها تا دستیابی به محصول، برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی، شتابدهی و ورود تکنولوژی های نوظهور در صنعت سلامت و در ادامه جذب و استخدام افراد برگزیده در صنایع مرتبط اشاره کرد.
در پایان نیز افراد مختلف به صورت تیمی و فردی با یکدیگر در حوزه هوش مصنوعی در پزشکی رقابت کرده و در نهایت به افراد و تیم های برتر در مجموع 600 میلیون تومان جایزه اعطا خواهد شد. 
علاقه مندان می توانند برای ارتباط بیشتر با شماره 91065160-021 (دبیرخانه اجرایی جایزه) و شماره همراه 09198916080 تماس بگیرند و یا از طریق وبسایت مسابقه به نشانی www.iaaa.ai اقدام کنند. 

طاهره رحمان پور
تهیه کننده:

طاهره رحمان پور

تصاویر