محتوای خبری دانشکده مجازی

مراسم قدردانی از مسئولان و اعضای کمیته های اجرایی ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت برگزار شد

مراسم تقدیر از مسئولان و اعضای کمیته های اجرایی ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت در سالن اجتماعات آزمایشگاه جامع دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این مراسم 4 اسفند 99 با حضور دکتر محمدرضا منظم مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه، دکتر رضا فریدی مجیدی رئیس دبیرخانه دائمی فن بازار ملی سلامت، دکتر مسعود یونسیان دبیر علمی همایش، دکتر علیرضا آتشی دبیر اجرایی همایش، دکتر حسین قنبری رئیس دانشکده فناوریهای نوین پزشکی و جمعی از مسئولان، کارشناسان و اعضای کمیته های اجرایی در سالن آزمایش جامع برگزار شد.
دکتر منظم، دکتر فریدی، دکتر یونسیان(دبیر علمی) و دکتر آتشی (دبیر اجرایی) همایش طی سخنانی از تمامی دست‌اندرکاران تشکر کردند و از همدلی و همکاری تیمی بسیار خوب تک تک اعضاء ابراز خشنودی نمودند. در پایان این مراسم از زحمات اعضای کمیته ها و مسئولان اجرایی با اهدای لوح سپاس و گل تقدیر و تشکر شد.
توضیح اینکه، ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت با شعار: دانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعه، 6 و 7 بهمن 1399 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بستر آنلاین دانشکده مجازی  برگزار شد. در این همایش بیش از 1100 تن شرکت کننده از شهرهای مختلف کشور به صورت مجازی در پنل های علمی حضور داشتند و از سخنرانی‌ها و برنامه ‌های این همایش استفاده بردند.

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *