محتوای خبری بیمارستان آرش

آموزش و معرفی سامانه نوپا به اعضای هیئت عملی، دستیاران و اینترن های بیمارستان آرش

واحد کتابخانه بیمارستان آرش نشست آموزشی معرفی سامانه نوپا را برای اعضای هیئت عملی، دستیاران و اینترن های این بیمارستان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، سارا احمدی زاده، کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی روز یکشنبه 15مهر 97، کلاس آموزشی سامانه نوپا را در بیمارستان آرش  بعد از جلسه صبحگاهی دستیاران برگزارکرد.
در این جلسه سامانه نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی ایران با نام مخفف نوپا معرفی شد. در این سامانه تمام منابع اطلاعاتی تولید شده در سطح دانشگاه علوم پزشکی کشور و علاوه بر آن منابع خارجی مشترک توسط وزارت بهداشت و درمان ارائه می شود. این سامانه به منظور اجماع و دسترسی آسان  منابع اطلاعاتی تهیه شده است.
سامانه منبع یاب شامل عناوین مجلات و کتاب های تمام متن مشترک ورزارت بهداشت، سامانه علم سنجی که در برگیرنده اطلاعات علم سنجی هیت علمی در سطح کشور است، سامانه پایان نامه ها، سامانه بانک اطلاعاتی مقالات پزشکی کشور، سامانه مدیریت انتشارات دانشگاه های پزشکی ، سامانه معرفی مجلات نامعتبر و جعلی، سامانه انتشار نتایج و اخبار پژوهش های سلامت و سامانه نشریات علمی پژوهشی پزشکی بخش هایی است که در این سامانه قابل بازیابی هستند.
این کلاس آموزشی باحضور 43 عضو هیئت عملی و دستیاران و اینترن های بیمارستان برگزار شد.



تهیه کننده: