محتوای خبری بیمارستان آرش

بازدید تیم کارشناسان ارزیاب استانداردهای اعتبار بخشی از بیمارستان جامع بانوان آرش انجام شد

تیم کارشناسی اعتباربخشی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تهران در سومین دوره در بیمارستان جامع بانوان آرش برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، طبق برنامه زمانبندی شده تیم کارشناسان ارزیابی استانداردهای اعتبار بخشی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 بهمن ماه سال 95 از بیمارستان جامع بانوان آرش بازدید کردند.
برنامه ارزیابی اعتباربخشی با حضور رییس و تیم ارزیابی اعتباربخشی به سرپرستی مظاهری ارزیاب ارشد تیم، عباسپور، کارشناس معاونت درمان، دکتر علی لو مدیر بیمارستان پانزده خرداد ورامین، جنتی از بیمارستان میلاد و جمعی از مسئولین مرکز برگزار شد.
دکتر معینی رئیس بیمارستان، ضمن عرض خیر مقدم به ارزیابان در خصوص اهداف مرکز و همچنین اقدامات انجام شده بویژه اجرای برنامه تحول نظام سلامت توضیحاتی را بیان کرد.
در ادامه دکتر امینی مدیر بیمارستان جامع بانوان آرش، طی سخنانی استانداردهای ملی اعتبار بخشی را بیان کرد و سپس ارزیابی محورهای استانداردهای اعتبار بخشی توسط ارزیابان مربوطه با حضور در واحدها و بخش های بیمارستان آغاز شد. این ارزیابی به مدت دو روز به طول انجامید.
در جلسه اختتامیه، تیم ارزیاب ضمن قدردانی از همکاری و تلاش مسئولان این مرکز، گزارش مختصری از نتیجه بازدید و ارزیابی انجام شده ارائه کردند.

تهیه کننده: